باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

دعوای پانصد هزاری

شب تولد خانم حضرت زهرا سلام الله علیها که فردایش روز مادر و  زن نامیده شده است 

به شماره ی کارت همسر  و دو دختر مبلغ پانصد تومان واریز کردم 

از مسجد که باز گشتم سین جیم شروع شد

دختر بزرگ  : بابا شما به حساب ما پول ریخته اید؟

گفتم  : پول !  چه پولی این آخر برجی 

گفت نمیدونم به حساب من و خواهر هر کدام ۵۰۰ واریز شده است 

گفتم من نریخته ام ولی قرار بود آقای رئیسی به  مادر ها به مناسبت روز مادر کادو بدهد .

همسر :

بروم ببینم به حساب من هم ریخته شده است 

چند لحظه بعد آره به حساب من هم واریز شده است 

گوشی ها برداشته شد .

الو عفت به تو هم پول داده اند .؟

الو عزت به حساب تو چقدر پول واریز شده است  ؟ 

دیدم الانه که کشور به آشوب کشیده بشه  .

گفتم نه بابا من به مناسبت ایام به حساب شما واریز کرده ام 

همسر همیشه طلب کار 

این پول را اداره به عنوان روز زن ریخته چرا بذ ر و بخشش کردی ؟ 

گفتم : کدوم پول ؟ 

از خودم ریخته ام 

گفت   : می رم پی جور می شم اگه مال اداره باشد حرام است سهم مرا به دیگری بدهید !

پارسال مگه اداره پول نداد ؟ 

گفتم نه پارسال هم من خودم به حسابت ریختم !

بر می گردد و می گوید ای دروغگو ! 



نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1401/10/30 ساعت 11:23


از دست شما،آقای امیر علی خانِ شیطون بلا.آی ننه یا ننه.مرسی آقای امیر علی خان رو به دنیا هدیه دادینروح شما و آقا شاد باشهبا این دسته گل تون

یعنی اون قسمت تلفن کردن شون.من غش رفتم
جسارتا؟منظور ایشان از سهم من؟یه حق زن است؟ که چرا برای دختر خانم ها واریز کردین؟ یا روز زن جدا واریز می کنند؟

سلام اداره ی ما پولی بابت روز زن به آقایون نمی دهد فقط به خانم های کارمند می دهد و در روز مرد هم یک هدیه ی نقدی به آقایون می دهد که معمولا به بازنشسته گان هم تعلق می گیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد