باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

این روزهای من

پنکه 

مدتی بود که باید برای روشن کردنش با دست پره را می چرخاندیم 

حدس خود من خراب بودن خاذن استارت بود 

یک مدتی بعد یک صدای دیگر بهش اضافه شد 

بالاخره از اینترنت یک آدرس  تعمیرکننده  وسایل  برقی پیدا کردیم 

پنکه را از پایه جدا کرده و به تعمیرکار سپردیم 

فردایش زنگ زد یک میلیون و سیصد تومن هزینه تعویض  موتور 

پس از تحویل 

یک ربع ساعت خوب چرخید 

بعد قل قل اش بلند شد و ایستاد 

تعمیرکار درب موتور را نبسته بود و پیچ دوران هم ول بود 

به خود گفتم فایده ای ندارد 

دوباره برش داشتم و رفتم 

امروز پنجشنبه ساعت دوازده نشده تحویل گرفتم 

فعلا باید سر پنکه پایین باشد تا قل قل نکند 

کولر آبی هم از دیشب جفتک انداخت 

تسمه اش را عوض کردم 

روغنکاری کردم 

ولی ظاهرا بازی اش خاتمه نیافته است 

یک جایی گردونه اش به بدنه گیر می کند 

فکر کنم باید یاتاقان ها را عوض کنیم 

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1402/05/02 ساعت 14:29

سلام بر شما
حالا که چند روز از انتشار این پست گذشته.امیدوارم در این تموز مرداد_حال روز پنکه و کولر آبی روبه راه باشد.
اینجا فرت و فرت برق قطع می شود.دیروز هم گاز قطع شد؟چندی پیش.آب.که ما متوجه اش نشده بودیم.چرا؟ چون چوپان مخزن آب نسب کرده است.
بلاخره باران بند آمد و
زمین نفس عمیق کشید.
حال هوای اینجا‌.با وجود شالی زارهای اطراف.به وحشت ناک ترین شکل ممکن.شرجی است.

سلام پنکه درست نشد
برای بار سوم است که بردمش
کولر را خودم آستین ها را بالا زدم و درست کردم
فعلا کار می کند
قراره روز شنبه یا یک شنبه به شمال سفر کنیم
با این توصیف فکر کنم شرجی را نشود تحمل کرد
برق و آب و گاز هم که قطع شود
دیگه نور علی نور می شود
دولت باید به فکر شیرین کردن آب دریا باشد
وگرنه معضل مناطق جنوب را خواهد داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد