باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

شرح واقعه

سه شنبه  به دهیاری مراجعه کردم 

دهیاری گفت دارم می روم جلسه مدارک را نگاه کرد و گفت دو سری 

کپی از مدارک بگیر برابر اصل کن و فردا برایم بیاور 

رفتیم و انجام دادیم مدارک را همان روز تحویل دهیار دادیم 

 چهارشنبه 

زنگ زدم  دهیاری گفت کارشناس که باید متر بزند بیمار است 

فردا زنگ بزن 

پنجشنبه 

هنوز کارشناس بیمار است 

شنبه 

کارشناس را آوردیم  عرض زمین را متر زد با دیوار را با دیوار روبرو 

گفت روز یکشنبه بیا 

یکشنبه 

یک پوشه قرمز بدستم داد و گفت اداره برق برو و از پیشخوان کد رهگیری بگیر 

نامه ی اداره برق را بردم 

کارمندها ول بودند چون برق قطع بود 

نگاه به نامه کردم 

نامه و پرونده مربوط به شخص دیگه بود 

به دهیار زنگ زدم 

گفت ببخشید اشتباه شد 

دو باره برگشتم 

مدارک را تحویل گرفتم 

کارشناس عذر خواست 

گفتم تقصیر ما هم بود که روی نامه را نخواندیم 

به اداره برق مراجعه کردم 

مسئولش نبود 

گفتم کسی دیگه نیست انجام دهد 

یک نفر را معرفی کردند 

نامه را گرفت و شماره موبایل را یادش ‌کرد گفت برای بازدید تماس می گیریم ! 

پرونده را به پیشخوان دولت بردم تا کد رهگیری بگیرم 

گفت اصل مدرک و شناسنامه و کارت ملی نیاز هست 

در ابتدا می خواستم با خودم نیاورم چون همه ی مدارک برابر اصل مهر شده بود 

خوشبختانه همراهم  آوردم 

کد رهگیری را گرفتم 

و به دهیاری آمدم 

چیزهایی یادداشت کرد و گفت فردا به اداره مسکن شهرستان  نور ببر

 



نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1402/05/23 ساعت 11:15

سلام بر شما
واااای،از دست این آقای فروشنده.یعنی هیچ کاری انجام نداد و
همه ی دوندگی ها را بر گردن خریدار طفل معصوم گذاشت.
خدا بگم چکار شون کنه؟
چرا هیشکی سر جای خودش نیست؟اونوقت کافی است یک روز بابا گیان سر جایش نباشد.از ابتدا،تا پایان ساعت اداری تماس می گیرند.
امیدوارم این دوندگی ها هر چه زودتر،بخیر و خوشی تمام شوند

با سلام
من هم امیدوارم
فقط ما را سر ندوانند
خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد