باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

یادداشت روز

جمعه ی قبل در نماز جمعه شرکت کردم 

امام جمعه که آمدند از ابتدای ورود با تمام نمازگزاران یکی یکی دست دادند و خوش و بش کردند 

برای من عجیب بود !

روز سه شنبه گفتند از استانداری و بخشداری می خواهند بیایند و پیرامون مشکلات محل صحبت کنند 

ساعت نه صبح به محل مورد نظر رفتم 

تعدادی از اهالی هم بودند 

تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر هم حضور داشتند 

ابتدا قرآن قرائت شد و بعد در حال نشستن بودم 

که سرود جمهوری اسلامی نواخته شد 

و بعد هم سلام مخصوص امام الرضا خوانده شد 

پذیرایی با نون شیرینی و آبمیوه پاکتی و چایی 

البته به تعداد پیش بینی نشده بود !

مثل همه جا ابتدا بزرگتر ها بر داشتند 

و بعد ته مانده اش بین دانش آموزان تقسیم شد !

سخنرانی شروع شد 

یکی از برادران سپاهی در مورد وقایع سال قبل با شعار زن . زندگی . آزادی  صحبت کرد تقریبا سه ربع ساعت شد 

در حالیکه منتظر بودیم بخشدار و نماینده استاندار در مورد آنچه که برای آن در مجلس بودیم صحبت کند جلسه به اتمام رسید 

ظاهرا کل مجلس به مناسبت هفته ی بسیج بود 

نه . استماع مشکلات 

یواشکی لز امام جماعت سئوال کردم  پس چرا ؟ 

گفت نمی دونم به من گفتند اینطور اعلام کن تا مردم حضور پر رنگتر داشته باشند !

گفتم اگر راستش را هم می گفتند من می آمدم  

علی برکت الله 


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1402/09/27 ساعت 17:30

درود بر شما
خییییلی خیلی. جمله ی شما درست و قشنگ بود.

با درود
کاش موضوع انتخابات پیش رو نباشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد