باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

هوای آفتابی

دو روزه هوا آفتابی است 

ولی گرم نیست 

بالاخره دیروز عصر 

آمدند و سرمایشی را نصب کردند 

امتحان کردند 

تحویل دادند 

نیمه شب که برخاستم تا در تنهایی خدا را عبادت کنم 

همه اش این سوره به ذهنم می آمد 

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

‏ تَبَّتْ یَدا أَبِی لَهَبٍ وَ تَبَّ 

ما أَغْنى‏ عَنْهُ مالُهُ وَ ما کَسَبَ

سَیَصْلى‏ ناراً ذاتَ لَهَبٍ

وَ امْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ

فِی جِیدِها حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ

نمی دونم چه رابطه  بین این سوره و من هست 
ولی چیزی که برای خودم ثابت شده لست 
دوست ندارم این باشم که هستم 
نظرات 3 + ارسال نظر
احسان 1402/02/28 ساعت 10:10

موفق باشی.
فیض روح القدس ار باز مدد فرماید
دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می‌کرد

Baran 1402/02/28 ساعت 12:26

سلام بر شما
به سلامتی و
مبارکی
اینجا هم همین گونه اس که شما فرمودین
دی روز
دم غروبی
یک ساعت
باد شدیدی وزید
شاخه بال درختان را پیچ و تاب داد و
قدی از آلوچه ها و شاخه برگ ها را پای درختان ریخت

به نظرم در طول روز
یک سری اتفاقاتی افتاد
که شما دوست اش نداشتین و
رنجیدید
من ام
وقت هایی که از خودم می رنج
همین ساعت های دلپذیر
برای خودم زمزمه میکنم

بالاخره

من ماندم‌ و من

من از من رنجیده است

هیچ‌کس نیست

برای پا در میانی...

پناه میبرم و
ذکر یا ودود را نجوا می کنم،
و آن وقت که ستاره ها سو سو می زنند
با چشمانی مرطوب صلوات می فرستم ...

پناه و توکل به خدا
امیدوارم حال دل و روح و روان تون میزان و تراز و
دلخواه تون باشه همیشه

با درود
سپاس
خاطر من به خاطر استفاده ی غیر مجاز از امکانات است
الان با همسایه صحبت کردم
قرار شد کنتور برق بلا استفاده اش را برایم وصل کند
اگر وصل شود آب و گاز می ماند
که برای آن هم باید چاره ای اندیشید

Baran 1402/02/28 ساعت 13:43

درود بر شما
آخی.خوب شما کم تجربه بودین،چه می دانستید این گونه اس...گردن آقای فروشنده بنویسن
ان شاءالله آب و گاز منزل تون ام بخیری و خوشی به نام خودتون وصل شه.که از این احوالات خارج شین...

سلام
سپاسگزارم
آن شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد