باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

بی حجاب ها

این روزها مسئله ی بی حجابی به مساجد هم کشیده شده لست 

در مراسم ترحیم که باید تلنگری باشد که ای آدم یک روزی هم نوبت تو می رسد  شده  است بازار مدل 

خانمها کلا بدون روسری و آرایش کرده در حیاط مسجد مشغول گپ زدن و خوش و بش کردن با محرم و نا محدم اند 

به طوریکه صدای حاج آقا هم در آمد 

که خانمهای کافر هر چه زود تر مسجد را ترک کنند 

خب یک عده از نماز گزاران چشماشون گرد شد 

که چرا کلمه ی کافر به  کار بردند 

بالاخره یکی گفت حاجی اینها که مشرک نیستند 

گفت من کلمه مشرک را بکار نبردم گفتم کافر 

کافر کسی است که روی یک عمل زشت پوشش می دهد 

بالاخره قرار شد برای حل این معضل  نمازگزاران پیشنهاد بدهند 

یکعده گفتند مراسم را جمع کنید 

یکعده گفتند چادر تهیه شود مثل زیارتگاهها  در اختیار بانوان قرار دهند 

ولی یکی پیشنهاد خوبی داد 

یک بنر بزنید به احترام خانه ی خدا لطفا رعایت حجاب را بفرمایید 

این روزها پیشنهاد های مختلفی داده می شود 

مثل گذاشتن علامت بر سر در خونه هایی که بی حجاب رفت و آمد دارد

محروم شدن از حقوق اجتماعی 

عکس العمل مردم با گفته آخ خوشم نیامد 


نظرات 2 + ارسال نظر

از آشنایی با وبلاگتون خرسندم.

Baran 1401/10/30 ساعت 11:46

خدا وکیلی خیلی بامزه و خنده دار تعریف کردین.

https://msengineer.blogsky.com/1401/09/27/post-395/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84-%d9%85%d9%87%d9%85

والا من ام با خانوم مهندس موافق ام.هم درخصوص پاسخی که فرمودن.هم در خصوص ولایت مون.که از اردی بهشت به این ور...کار به جای باریک.یعنی دامن زیر زانو و بلوز یقه ۷ و موهای رها شده در باد...اصلا یک وضعی کشیده شده.دادا رو که مطب بردم.رو تخت .زیر سرم به ام گفت.چرا شهر اینجوری شده؟گفتم خوب شده یا بد؟ گفت مث دیوونه خونه شده

با درود
با این تصاویری که من از شهرستان ها دریافت می کنم می بینم وضعیت تهران بهتر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد