باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

تمدید

گواهینامه ای تاریخش اینماه داره منقضی می شود 

یک search در گوگل کردم 

شناسنامه و کپی کارت ملی و کپی و گواهینامه و کد پستی هم نیاز بود 

به دفتر پلیس ۱۱۰ مراجعه کردم 

گفت سیستم از ساعت هشت صبح قطع است 

مدارک را گرفت چون گذرنامه ام تازه صادر شده بود نیاز به عکس نبود 

نشستن بی‌فایده بود 

فردایش مراجعه کردم 

سیستم وصل بود و معرفی برای معاینه چشم داده شد 

برای معاینه چشم به نزدیک ترین مرکز مراجعه کردم 

نفر اول بودم 

تابلو را نشان داد یکی لش را کامل دیدم ولی با اون یکی مشکل داشتم 

گفت برو عینک جدید بگیر و بیا 

به بینایی سنج مراجعه کردم 

معاینه کرد و لنز های بعد عمل را هم گفت خوبست  و سر جایش است 

گفت مشکلی ندارد 

یک نامه داد و یک شماره ی عینک 

عینک را تهیه کردم همراه با نامه به پزشک معتمد ارائه دادم 

ولی باز ایراد داشت یکی کامل بود و دیگری ناقص 

گفت برو یک هفته استفاده کن بعد بیا تا چشمت عادت کند 

هفته ی بعد مراجعه کردم همراه با یک نامه ی دیگر از پزشکی که  آب مروارید  را عمل کرده بود 

البته قبل معاینه گفت ممکن است لنز کثیف شده باشد 

فهمیدم که لنز تعبیه شده را باید هر مدت یک بار معاینه کنند که اگه کثیف شده باشد باید تمیزش کنند 

حالا چطوری ؟ نمیدونم 

بالاخره دکتر راضی به تایید شد 

#####

سر راه برگشت یک کدو تنبل خریدم که میگن برای درمان پروستات خوب است 

و زیره ی سیاه که معمولا روی غذا می ریزم و عناب که صبح به صبح  خیس شده ی آنرا به صورت یک لیوان می نوشم 

و البته گردو 

وقتی پیامک های خرید را بررسی می کردم مبلغ دویست هزار تومان از موجودی ام کم شده بود که خریدی نداشتم 

گفتم حتما یا حسابم را هک کرده اند و یا فروشنده ی کدو اشتباها دوبار کارت کشیده است 

همینطور تو فکر بودم 

یادم اومد که گردو و عناب هم خریده ام  

میگن مال یک جا می رود ولی ایمان هزار جا 


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1401/10/15 ساعت 09:42

https://www.irna.ir/news/84966961/%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D8%AC%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B4-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

سلام بر شما؛با هم ببینیم

سلام
روحش شاد باد
شیعه ی امیر مؤمنان همین طور است با دشمنان سرسخت و با دوستان لطیف و دوست‌داشتنی
خوش به حالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد