باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

از خونه که بیرون اومدم 

یک خانم جلو دستگاه ای تی ام ایستاده بود 

کار بانکی داشت انجام می داد 

یک موتور دو ترکه اومد رد شد 

معلوم بود که دزد هستند 

رفت وسط خیابون و دور زد 

یک نگاه به خانمه انداخت 

رفت جلو تر پشت یک خودرو سمند ایستاد 

یکی شون پیاده شد 

داخل سمند که شیشه اش دودی بود را نگاه کرد 

همزمان من هم رسیدم 

به پلاک سیاه شده ی موتور نگاه کردم 

دیگه برایم ثابت شد که دزد هستند 

یکی شون که موهای کوتاه روشن داشت با چشم های به رنگ  چشمان گربه  دندان‌های فاصله دار 

چشم تو چشم هم شدیم 

به دوست اش گفت برو صداش کن 

یعنی خواست به من بفهماند که ماشین آشنا است 

وسط خیابان ایستادم 

در ماشین را باز کردند 

دزد گیر فعال شد 

خم شد چیزی از روی صندلی و یا شاید داخل داشبورد  برداشت و فرار کردند 

وقتی از جلوم رد شدند نفر عقبی به جلویی گفت ای ول 

بعد چیزی را بین چمن ها انداختند 

مسیر را گشتم ولی چیزی نیافتم 

دیروز هم دو باره یک موتور سوار دیگر آنهم دو ترکه با سرعت در حال فرار بود 

کاملا معلوم بود دزد هستند 

وقتی وارد خیابان شدم یک تعداد جمع شده بودند و می گفتند مگر ماشین ات دزد گیر نداشت ؟ 

دیروز هم دو تا موتور با چهار سرنشین دیدم با پلاک های سیاه شده 

که مشغول گشت زدن بودند 

همانطور که حدس می زدم نا امنی دارد به خیابان‌های تهران کشیده می شود 

مطمئنا  خانمها بیشتر در معرض خطر اند 



نظرات 4 + ارسال نظر
Baran 1401/09/04 ساعت 18:03

والبته .شما هم مراقب خودتون باشین.

با درود
خب کله ی من کمی باد دارد

Baran 1401/09/05 ساعت 08:16

درود بر شما،
خب خدایا خودت مراقب آقای امیرعلی خان و گشت ئازیزانِ نازارش باش

با درود
سپاس از شما

Baran 1401/09/10 ساعت 13:33

با سلام و ظهر بخیر
بلند خندیدم از دست شما
بله درست می فرمایید،برای معده و خصوصا زخم معده اس.مصرف بیش از اندازه تپش قلب می یاره...
من فاویسم دارم.بدون تجویز پزشک.تا حالا دارو گیاهی و شیمیایی،مصرف نکردم.
یه مدتی هست که.قلب ام مچاله شده اس.فکر کنم بعد فوت ژی نا اینجور شدم.کاش وی د ئوش رو نگاه نمی کردم....
ممنون از دقت و توجه ی شما

خصوصی.

سلام
بله آدمهای حساس بهتر است مناظر دلخراش را نگاه نکنند
من ویدئو عجمیان را دیدم‌ خیلی دردناک بود

Baran 1401/09/10 ساعت 21:44

من مصاحبه ی مامان و باباشُ اتفاقی دیدم.
کاش.این بساط هر چه زودتر جمع شه.امروز عروس بزرگه مون گفت، رفتیم بازار.فروشنده ها بهمون بی احترامی کردن...
این وضعیت،اوین رفتارها و بی ادبی ها،نگران کننده اس.
قبلا اینجور نبود.الان ولی.به شدت با چادری و محجبه ها بد اند و
جوری رفتار میکنن که،قلب آدم میشکنه...

سلام
سعی بر دو قطبی کردن جامعه است
وگرنه تا سه پیش از این خبر ها نبود
البته این هم گذرا است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد