باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

سرماخوردگی

الان تقریبا سه ماه است که در گیر سرماخوردگی هستم 

مثل اینکه دست بردار نیست 

عطسه آبریزش بینی سرفه 

اولش گفتیم کروناست 

دکتر رفتیم و کلی دارو داد 

کمی خوب شدم 

واکسن دوز چهارم هم زدم 

چند روز بعد دو باره مبتلا شدم 

دکتر رفتم و داروها را مصرف کردم 

کمی بهتر شدم 

سفر اربعین پیش آمد 

وقتی برگشتم حالم خوب و خوش بود 

در یخچال را باز کردم یک نعلبکی انگور سرخ دانه درشت توش بود 

برداشتم و با پنیر و نون به جای صبحانه خوردم 

دو ساعت بعدش عطسه ها شروع شد تا عصری هفده عدد عطسه زدم 

و از فردا آبریزش بینی شروع شد 

گفتم شاید ویروس در اتاق خیمه زده است 

روی بینی و دهان را بستم 

و اسپند دود کردم 

بعد اسپند 

سرفه ها شروع شد 

برای بار سوم به پزشک مراجعه کردم 

داروها تمام شد 

ولی انگار سرماخوردگی  دوباره برگشت 

و آبریزش  بینی هم شدید شد 

احساس می کنم توی مغزم خالی شده و یک احساس گنگی و سبک سری دارم 

باید فردا به یک متخصص عفونی یا ریه یا گوش و حلق بینی مراجعه کنم 

علی برکت الله 

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran 1401/07/12 ساعت 14:20

سلام،امیدوارم بهتر شده باشین و سفر بهتان خوش بگذره.

سلام
ممنون
والله بهتر که نشدم
فعلا خسته ی راه هستم مخصوصا امروز ترافیک بین رشت و انزلی هم سنگین بود

Baran 1401/07/12 ساعت 21:37

با سلام و
خسته نباشید.
لطفا پیگیر بهتر شدن تان باشید.
بله.ایام تعطیلات.ترافیک ها بیش از پیش است.
البته من که بیرون نرفتم.باباگیان و سارا و دادا گفتند.رفت و برگشت در ترافیک ماندند.
گفتم .من توی ترافیک بمانم.دل ام‌می خواهد از ماشین پیاده شوم و به سوی مقصد قدم بزنم.

سلام
صبح به خیر
فکر می کنم باید به یک متخصص ریه مراجعه کنم
یک درمانگاه نفس هم هست که نزدیک خودمون می باشد بعد مسافرت باید مراجعه کنم
سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد