باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

روزگار غدار

داشتم واتسلپ را چک می کردم 

پیامی از یکی از همکاران دریافت کردم 

همراه با آگهی فوت یکی دیگر لز همکاران 

باورم نمی شد 

جوانترین همدوره ای ما و خوش بر و رو و  خوشتیپ ترین همه 

چقدر دلم سوخت  

امروز کلا حالم خوش نبود 

 روز جمعه روز وداع همیشگی اش هست 

دلم برای همسر و تنها فرزند پسرش می سوزد 

 چه رسم بدی است که یک نفر   مونس و همسر و یار خود را  که یک عمر در کنار هم و در آغوش هم بوده اند را در دل خاک سرد قرار دهد  و او را تنها برای همیشه رها کند 


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1401/06/12 ساعت 12:02

اسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ....
سلام بر شما،
سر تون سلامت؛
خدا به خانومش و تنها اولادش صبر و سلامتی ببخشه.روح آن مرحوم شاد و
رحمت خدا بر اموات شما


+"چقدر دلم سوخت  

امروز کلا حالم خوش نبود..."

....
مادرهای شهدا،همسران شهدا،چه کشیدند...خدا عالمه

با درود
سختی ها مادران و خواهران و همسران و بچه هایشان کشیدند
خدا رحمتش کند امروز هم مراسم در مسجد دارند
دیشب همه لش به او فکر می کردم که شب دوم است که تنها در سرای دیگر رها شده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد