باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

درد دل کردن

والله 

این مطالبی که در مورد اختلاس ها این روزها می خوانم ، دلم می گیرد 

لااقل لز خدا خجالت نمی کشند از ملت شهید داده و آزادگانی که  بهترین ساعت عمر جوانی را در زندان‌های بعثی به یادگار گذاشتند و جانبازان خجالت بکشند 

این روز ها پیرامون افزایش حقوق بازنشسته گان کلی قلم فرسایی می شود . اما ،

می دانم که دولت بازنشسته گان را یک مشت مردم پیر بدرد نخور به حساب می آورد که کاری هم ازشون بر نمی آید و به قول معروف دماغ شان را بگیرند جانشان در می رود 

و اما 

این روز آمار کرونا باز جهشی شده است 

بلا غیرتا دوز بعدی را تزریق کنید مخصوصا بچه های ریزه میزه در خطر اند 

به دختر گفتم برو   دوز چهارم هم بزن آنقدر دست به دست کرد 

تا هم خودش مبتلا شد و هم قند عسل 

قند عسل پفکی ،  که من به او فانتزی می گم در عرض کمتر لز دو ماه دو بار کرونایی شده است 

نمی دونم چرا مردم با خودشون لج کرده اند و گوش بدهکار ندارند 

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1401/06/03 ساعت 08:08

با سلام و صبح پنج شنبه ی شما بخیر و خوشی و سلامتی،روح درگذشتگان شاد و قرین رحمت الهی.


دور از جان شما و همه بازنشستگان..سر و سایه ی تان بالاسر همه ی ماها.

درخصوص خبر های اخیر ،من هم دل ام گرفت...پناه بردم به خدا

الهیقند و عسلی‌.ان شاءالله که هرچه زودتر سلامتی جایگزین کسالت آقای قند و عسل و مامان خانومش باشه
ما هم واکسن نزدیم و
هر مدل کوید آمد را گرفته ایم.دکتر گفته بود.هربار خفیف ترش را می گیرید.
دختر لیلا هم دل‌درد داشت.توهم کوید ی گرفت.
به مادرش می چسبد و می گوید.من کوید گرفتم .می میرم. الان دوهفته اس.هر دکتری توی رشت بود،لیلا دخترش را پیشش ویزیت کرد.دکتر ها گفتند.این اعصابشِ...
توکل به خدا .ان شاءالله که این دختر یتیم.هرچه زودتر به حالت عادی اش برگرده و سلامت باشه.
عرض دیگری جز خدا را حمد و سپاس و
تشکر از شما بابت لطفت و معرفت و دعاهایتان نیست.
خدا شما را به اتفاق همه ی عزیزان عزیزتان.حافظ و نگهدار باشد

سلام
ممنون از دعای خیر شما
انشالله همه ی بیماران شفا بگیرند
امسال این طفل معصوم سه بار کرونا گرفته است
من هم تقریبا دو ماه پیش از ایشان گرفتیم
بعد دوره نقاهت واکسن دوز چهار را هم زدم
ولی الان احساس می کنم که دو باره از ایشان به من سرایت کرده است
چون سرفه می زنم و خوشم میاد لباس گرم بپوشم البته کولر هم خاموش است
چون قصد راهپیمایی اربعین را دارم
گفتم بهتر است یک دکتر هم بروم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد