باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

سوره ی کارگشا

باور کنید این  سوره ی سه خطی معجزه می کند 

در سختی ها اگه خوانده بشه مثل آبی بر آتش هست 

روز عمل همسر قبل از خروج از منزل خواندمش 

کلینک در شلوغ ترین محل خیابان ولیعصر قرار دارد که نبش آن یک بیمارستان و چند کلینک قرار دارد 

تو ذهنم همه اش در حال حساب کتاب بودم  که خودرو را کجا پارک کنم 

درست سه قدمی درب کلینک یک جای پارک پیدا کردم 

از ساعت شش صبح تا ساعت یازده که همسرم ترخیص شد هیچ کس هم‌ نگفت آقا بیا ماشین را جا به جا کن 

امروز هم باز به همان محل برای ویزیت رفتم 

دقیق روبروی درب یک راننده پراید گفت حاجی من دارم می روم بیا جای من پارک کن اون هم ساعت سه بعدازظهر که اوج ترافیک و ملاقات بیماران می باشد 



نظرات 8 + ارسال نظر
Baran 1400/12/10 ساعت 06:53

سلام بر شما
توکل به خدا
ان شاءالله حال آن عزیز کرونایی هرچه زودتر خوب شه...

سپاس بابت این پست دلچسب

سلام
ان شاالله
خدا به آنها رحم کند
هنوز داغ از دست دادن برادرشان در اثر ورونا تازه است
که این عزیز جانباز شیمیایی هم در گیر شده است

Baran 1400/12/13 ساعت 10:45

سلام بر شما
خیلی ممنون بابت خبر و خوشی که از ایشان نوشتید.راستش.آن روز وقتی کامنت شما را در ابر ارغوانی خواندم.ندیده و نشناخته.آقا هستند یا خانم.حس خوب و عزیزی گرفتم .به وقت اذان ها و سر نماز دعایشان کردم.
خیلی ممنون و مچکرم که از آقای دکتر و خانم دکتر نوشتید.
شکر.الهی شکر‌..
روح برادرعزیزشان شاد و قرین رحمت الهیخدا صبرو سلامتی به همه ببخشه..

سپاس و سلام
معمولا جانباز باشد و آن هم از نوع شیمیایی جنسیت اش معلوم است
من به دعای خیر شما اعتقاد دارم
چون ندیده و نشناخته دعا هایتان مستجاب شده است
خداوند به شما و خانواده ی محترم سلامتی و آرامش عنایت فرماید
در مورد بعدی
خیلی جالب و روان مطلب را حلاجی و تفسیر کرده بودید
سپاس از شما

Baran 1400/12/14 ساعت 10:19

با سلام و وقت بخیر
ان شاءالله که آقای قند و عسل بهتر و مرخص و در آغوش مادر باشند

"سلام شب خوش
عید مبعث مبارک
یک بیمار کرنایی داریم الان بستری است
نیاز به دعا دارد
لطفا دعایش کنید"

منظور بنده این کامنت شما بود.که بنده بعد دعا خدمت رسیدم و کامنت بالا را نوشتم .و تا وقتی که پاسخ تان را نخوانده بودم.نمی دانستم آقا هستند یا خانم.فقط حس ام به گفت.عزیز و گرامی اند.
قربان معرفت شما.خیلی ممنون از نظر لطف بسیار تان.من ندیده و نشناخته.از صمیم قلب ام و با تمام وجودم دعا کردم و می کنم.وخوشحال ام که دعاهام مستجاب شده است.وخیلی ممنون از وجود و حضور پر خیر و برکت شما.که من در زندگی مان احساس اش می کنم .و خداوند را بابت آشنایی با عزیزی چون شما.ممنون و سپاسگزار و شاکرم.خدایا شکرتخدایا مرسی که آقای امیر علی خان را آفریدی

خیلی ممنون از دعاهای گرانبهای شما

در مورد بعدی
متاسفانه حرف بسیاره و...
خیلی ممنون از توجه شما

سلام
عصری مسجد بودم حاج آقای رضا محمدی سبزواری که من خیلی دوستش دارم سخنرانی داشت البته ده دقیقه سخنرانی می کند بعد به سوالات پاسخ می دهد
حیف که سطح سوالها خیلی پایین است
قند عسل هنوز در گیر است به متخصص اطفال مراجعه کردند گفته بود باید درمان را کامل می کردید
و معرفی شون کرده به بیمارستان تا هم آزمایش بگیرند و هم سرم درمانی را ادامه دهند
جواب آزمایش کرونا منفی بوده است
الان هم ازش خبر نداریم چه کرده اند
خدا خودش رحم کند در این شب عزیز همه ی بیمارها شفا یابند

Baran 1400/12/15 ساعت 07:54

سلام و صبح شما به خیر و خوشی و سلامتی.
الهی آمین به دعایِ گرانبهایِ تان...
توکل به خدا
ان شاءالله که قندوعسل مون هرچه زودتر خوب و سلامت و قبراق شه

این چه واکسنی بود که.بچه ی ساق و سالم رو به این روز انداخت
هفته ی پیش.نیمه شب دادا رو با تب بالا درمانگاه رساندیم.
بعد سِرم .قدری تب اش افت کرد .صبح بیدارش کردم.گفتم دادا کلاس آنلاین داری.سرجاش نشست.پنجره را نشان داد.گفت از این وری برم؟
گفتم نه.بگیر بخواب.
از این روزها و شب ها و لحظه ها؛...خدا برای دوست و دشمن نخواد...


نام حاج آقا برایم آشناست.ایشان سمت خدا هم حضور داشتند؟!
خدا برای شما ثواب و سلامتی بنویسه.
التماس دعا

سلام
بنده ی خدا را به قول معروف زا برا کردید
نوه ی روز شنبه ورزش داره
می خنده و میگه تو رختخواب حاضری می زنم بعد دوباره می خوابم
ساعت بعدی هم مامانم گوش می ده بعد برام تعریف می کند

Baran 1400/12/16 ساعت 07:30

سلام بر شما
صبح تان بخیر و خوشی و سلامتی
توکل به خدا؛امید که آقای قند و عسل بهتر شدن باشن

خدا شما را به اتفاق همه ی عزیزان عزیزتون حافظ و نگهدار باشد

یک بار دادا مثال نوه تان حاظری زد و
مشغول بازی کامپیوتری شد.
بابا گیان از اداره تماس گرفت.گفت آقای مدیر تماس گرفته و گفته،دادا آنلاین نیست.دادا کجاست؟

شکر خدا این مدرسه ی روستایی مدیر و دبیران دلسوز و دانایی داره.از حق نگذریم.مدرسه سارا هم همین طوره.

سلام
بعضی از اولیای مدارس واقعا دلسوز اند
برادرم یک خانم معلم داشت
برای بچه ها کلاس خصوصی صلواتی می گذاشت و از حقوقش هم به ندار ها کمک می کرد
البته این کارها به مذاق رژیم شاهنشاهی خوش نمی آمد

Baran 1400/12/17 ساعت 10:45

سلام بر شما
انشاءالله که آقای قند و عسل بهتر شده باشن

جراحی حاج خانم بخیر و سلامتی بگذره

سلامت و برقرار باشید همیشه

هوای امروز .مثال چندم نوروز را می ماند.
آن شاءالله سال پرخیروبرکت و سلامتی ای برای همه باشه

راستی این لینک رو ببینیدhttps://shaboneh.com/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%D9%86%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DA%A9/

سلام
سلامت باشید
دو تا درخت در حیاط خلوت داریم یکیش بادام است شاید هم زرد آلو
دیروز که رفتن هرس کنم برگ داده بود ولی او ن یکی هنوز برگی نداده است
زرد آلو را مامان قند عسل کاشته بود همرا با یک درخت آلبالو دستش خوبه هر دو میوه می داد

Baran 1400/12/17 ساعت 18:42

سلام بر شما
به به.دست تون درد نکنه.
زردآلو،آلبالو،بادام.ان شاءالله از شکوفه ها برامون عکس بگیرید.
دکتر میم از شکوفه های عکس گذاشته بود.خیلی زیبا بود،خیلی.آلبالو درخت خوش حالت و بامزه ایِ.درخت زردآلو با برگ های قلبی شکلش حرف نداره.
دل ام می خواد یه نهال آلوبخارا بخرم.با یه نهال پرتقال.
این روزها،گوشه کنار جاده های ولایت .بازار روزها،وانت های پراز نهال پارک هستند وآدم بادیدن شان هزار جوی زمزمه طور میشود
خدارا بابت آفریده های سبز و خزان و بی برگ و زنده اش شکر و سپاس

سلام
درخت آلو بخارا
یعنی چه درختی آلو بخارایی محصول می دهد که در خیک جای می گیرد

Baran 1400/12/19 ساعت 08:20

سلام بر شما
خداوند اموات شما را قرین رحمن الهی نماید...واز خداوند آرزومندِ سلامتی و طول عمر باعزتِ توام عاقبت بخیری برای شما و همه و عزیزان عزیزتان هستم
درخت آلو بخارا
http://www.saeidnahal.com/?p=99
همین درختِ بلامیسر است

سلام
بسیار عالی و کانل و منطقی
کرمانشاهی ها یک خورشت ویژه دارند بنام خورشت آلو بخارا
مادرم که درست می کرد خیلی خوش طعم بود
یکی هم خورشت خلال بادام و دیگری خورشت کدو حلوایی اش خدایی حرف نداشت
یادش گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد