باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

زندگی جریان خودش را دارد

روز گذشته همین طوریکه بعنوان ورزش عصرگاهی قدم می زدم 

به خود گفتم سری به بیمارستان پیامبران بزنم 

رفتم از پذیرش آزمایشگاه سوال کردم شما با بیمه ی تکملیلی نوین قرار داد دارید  ؟

روبه بقیه همکارانش که در حال گپ و گفتگو بودند و یکی شون هم مشغول خوردن پفک و یا چیپس بود کرد گفت بچه ها ما با بیمه ی تکمیلی نوین قراداد داریم  ؟

یکی شون گفت بعله 

منهم خوشحال بیرون آمدم 

حساب کردم که اگه به درمانگاهی که معمولا آنجا  می روم بروم 

صد درصد به نماز جماعت نمی رسم 

پس یک درمانگاه نزدیک را انتخاب کردم 

ویزیت شدم 

تمام اطلاعات را پزشک از طریق گوشی همراهش ارسال کرد 

و یک کاغذ به اندازه بند انگشت بهم داد گفت این شماره ی پیگیری 

چقدر خوب شده این نسخه های الکترونیکی 

صبح زود برای آزمایش به بیمارستان مراجعه کردم 

ولی حدس می زدم که این بیمه نباید قرار داد داشته باشد 

متصدی آزمایشگاه صفحه مقابلش را زیر و رو کرد 

بعد گفت ما قرار داد نداریم 

گفتم خانم دیروز من سوال کردم گفتند داریم اینهمه راه اومده ام 

بقیه هم  گفتند نداریم 

هیچی دیگه آزاد حساب کردند تا بعد مدارک را تحویل بیمه بدهیم ببینیم چه می شود ؟


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1400/11/02 ساعت 12:51

سلام و درود بر شما
ان شاءالله که همیشه سلامت و شاد و تندرست باشید و
جواب آزمایشات تان.میزان و میزان باشد و
ایام به کام تان شیرین

اداره .یه دفترچه بهمان داده.لیست قرارداد،بیمارستان و داروخانه و انواع متخصصین و..‌../اینجایی که هستیم.نه داروخانه.نه درمانگاه و نه پزشک عمومی.هیچ کدام طرف قرارداد نیستن
دکتر،دونه ای هفتاد و چند هزار تومن.گوش سارا را شستشو نمود،رشت اگه بودیم.فقط برگه جدا می کردن.البته با لبخند.
ایشلا درصد بیشترش رو،بیمه به حساب تون واریز کنه

سلام
فرانشیز کم می کنند ده درصد
شما هم آزاد بروید بعد نسخه ها را جمع کنید و تحویل بدهید
خلاصه سرسری نگیرید
البته شتشوی گوش را بیمه ی تکمیلی نمی پذیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد