باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

شب وفات

امشب  مسجد هوای دیگری داشت 

وفات حضرت فاطمه ی  معصومه است 

سخنران از معجزات آن بانو گفت 

یک بار برف سنگینی می آید جاده محو می شود دو نفر راه را گم می کنند 

متوسل به حضرت فاطمه معصومه می شوند 

متولی امامزده خوابیده بود در خواب بهش می گن چراغ ها را روشن کن 

او یک ساعت قبل‌از اذان معمولا چراغ های نفتی را روشن می کند 

می بیند زود است دو باره می خوابد 

باز بهش نهیب می زنند پاشو چراغ ها را روشن کن 

چراغ ها که روشن می شود آن دو مسیر خود را پیدا می کننند 

آیت اله مرعشی خواب می بیند که بهش میگن  پا شو برو حرم 

ساعت را نگاه می کند می بیند فعلا تا اذان سه ساعت زمان هست 

دو باره می خوابد 

در خواب دوباره بهش تذکر می دهند 

بیدار می شود و راهی حرم می شود 

عده ای زائر پاکستانی بیرون حرم در سرما ایستاده بودند و منتظر باز شدن در حرم بودند 

خود من 

ساعت. ده شب گفتم پاشم سری به خانه ی مادر بزنم 

کلید را که انداختم دیدم مادرم ولو زمین شده است 

گفت خدا ترا رساند الان دو ساعته دارم سعی می کنم که برخیزم ولی نمی توانم 

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran 1400/08/26 ساعت 19:24

امام رضا (ع) فرمودند: «مَنْ زَارَهَا عَارِفاً بِحَقِّهَا فَلَهُ الْجَنَّة؛ کسی که فاطمه معصومه را زیارت کند در حالی که معرفت به او دارد، بهشت بر او واجب می‌شود.

با سلام و قبولی طاعات...
ما ایشان را خیلی دوست می داریم

سلام
و زیارتش برابر با زیارت حضرت فاطمه ( س ) است

Baran 1400/08/29 ساعت 07:00

سلام بر شما
سر تون سلامت.تسلیت عرض می کنم.خداوند به شما و پدر و مادرش صبر و سلامتی ببخشه.عزیزان تونو حفظ کنه.
قلب ام درد گرفت.خدا برای دوست و دشمن نخواد...

روح اش شاد.و قرین رحمت الهی

سلام
سپاس
خداوند شما و عزیزانتان را حفظ فرماید
برای مادرش خیلی دلم سوخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد