باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

سعی کن مریض نشی

بیمارستان های خصوصی بیمار را مثل ترامپ که حکام عربستانی را گاو شیر ده می دید می بینند 

بیمارستان های دولتی 

میگن همین‌سرم‌آخرین راه حل است سعی کن خوب بشی 

ساعت هشت شب زنگ زدم حال دختر را بپرسم میگه لرز شدید دارم دو تا پتو روی خودم انداخته ام سه ساعته به دکتر اطلاع داده اند ولی کسی نیامده ویزیت بکند 

خودم سوال کردم 

گفتند چون قبلا تب داشته سرم سرد بهش تزریق شده تا تب پایین بیاید علت لرز آن است 

یک ساعت بعد 

زنگ زدم گفت تب کرده ام یک تب سنج نمی آورند مقدار تب را اندازه بگیرند 

گفتم خودت نبض بگیر معلوم می شود که حدودا چقدر تب داری 

دکتر آمد ؟ 

نه بابا اصلا هیچکس به هیچکس نیست 

همسر زنگ زد گفت بچه لرز کرده بیا برویم بیمارستان 

گفتم چای و  سوپ  برایش تهیه کن برایش ببریم 

چند وقت پیش گفته بود که نیمه شب گرسنه ام شد یک خوراکی پیدا نکردم که بخورم 

به این نتیجه رسیدیم که آستین را خود بالا بزنیم برایش آب میوه بگیریم غذا درست کنیم و روزی دو بار‌ این مسیر را طی کنیم من در خودرو بنشینم و همسر عذا را ببرد 

چون جای پارک‌ وجود ندارد خود کارکنان خودرو را در حاشیه ی خیابان پارک می کنند 

البته کادر درمان هم خسته است و پرسنل هم ظاهرا در حداقل می باشد 

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran 1400/04/25 ساعت 17:52

سلام بر شما،
خدا شما رو به اتفاق عزیزان عزیزتون حفظ کنه.دست شما درد نکنه.بهترین از این نمیشه.آب میوه/سوپ/واز همه مهم تر،دیدن پدر و مادرقوت قلبِ و توکل آدم چندبرابرمیشه=انرژی مثبت و
سیستم ایمنی بالا

سلام
سلامت باشید ولی کرونا شدید حمله کرده نیمساعت که آدم جلو بیمارستان باشه می فهمد که چه خبر است

Baran 1400/04/27 ساعت 10:19

سلام بر شما
بله؛وان شاءالله بخیر بگذره،...
اینجا هم همین طوریِ.ده تا یکی/ماسک زده اند و
طفلی آن بچه کوچولوهای تو بازار،دست شونو به هرکجا می خواستن می مالیدن،بعد می زدن به دهن،میوه از بساطی ها برمی‌داشتند و.....

سلام
رعایت باید کرد ماسک حداقل هشتاد درصد موثر است و الکل
شستن دست ها
والله زیاد سخت نیست
بهتر است دراز شدن روی تخت بیمارستانی است که هیچ کس به هیچ کس نیست
بنده ی خدا دخترم رعایت می کرد
یکی از همکارلش از سفر مشهد آمده بود و کرونا سوغاتی داشت
دخترم بهم گفت می ترسم من هم بگیرم
خدایی اونی که مبتلاس و می داند باید رعایت کند

سلام..خوشحالم ک هنوز مینویسی..مطالبت رو خوندم...موفق باشی باشماق جان

سلام
سپاس از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد