باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

رویاهای این روزهای من

والله نمی دونم به خاطر روزه و روزه داری است که شب ها خواب اجق  وجق می بینم 

افطار آبگوشت زدم 

ساعت یک و نیم از خواب پریدم 

آخه خواب دیدم دختری که قبلا ازش خواستگاری کرده بودم و جواب رد داده بود 

به خانه ی ما آمده و مثل اینکه جا خوش کرده است 

حالا ما زن و بچه دار و بچه ها هم در سن فعلی 

ظاهرا طرف طلاق گرفته و صاحب یک پسر هم هست 

( البته یک دختر و یک پسر  دارد الان دخترش باید سی  و هفت هشت ساله باشد و پسرش هم بیست چهار پنج ساله )

آخه خانمه از همکارها بود و تا قبل بازنشستگی می دیدمش 

و اتفاقا دخترش یک سال دانش آموز همسرم بود 

حالا ما توی این اتاق بودیم و آن خانم و همسر و بچه ها توی آن اتاق 

خب دور همی زنانه هم اثرش زدن و خواندن و رقصیدن است که اون خانمه داشت بابا کرم می رقصید 

من هم در آستانه در ایستاده بودم و برایش دست می زدم 

مادر خدا بیامرزم گفت بچه برو خجالت بکش گفتم چرا او همکارم است 

فوری به تعبیر خواب مراجعه کردم 

رقص تعبیرش غم و غصه است 

خدا به خیر کند 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد