باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

من و تست کرونا

میگن سفر نروید نروید 

گوش نمی دهند البته برنامه ریزی طبق معمول دولت در باز گذاشتن جاده ها هم بی تاثیر نبود 

خواهرم برای سر زدن به سرزمین مادری راهی سفر شد 

در بازگشت متوجه شد که هم اونا و هم اینها خانوادگی کرونایی شده اند 

زنگ زدم حالش را بپرسم و بگم کی به دیدنش برویم 

گفت رفتم تست دادم فهمیدم کرونا گرفته ام 

من هم گفتم از تو چه پنهان از خدا که پنهان نیست 

من هم سردم است درجه گذاشتم تب ندارم ولی تک سرفه دارم 

گفت حتما برو یک تست پی سی آر بده 

من هم به نوه ام گفتم عمه کرونا گرفته 

او هم در واتساب اعلام عمومی کرد 

که بابایی هم کرونا گرفته 

همه زنگ زدند برو تست بده 

سرچ کردم چند مرکز دولتی را پیدا کردم که همه روی پیام گیر بودند 

فردا به آدرس ها مراجعه کردم یک تعدادش که خونه ی مسکونی بود ند

از بیمارستان سوال کردم دیدم هزینه اش بالاس و بیمه هم نمی پذیرد

امروز راهی آدرس های جدید شدم 

اکباتان گفت نه 

آدرس محله ی  کن را داد 

آنجا رفتم بیشتر شییه درمانگاههای افغانستان بود 

نوبت گرفتم نفر نود و هفتم 

سوال کردم چقذر طول می کشد 

گفتند ما تا ساعت هفت هستیم 

ساختمان سرویس بهداشتی نداشت 

خب تحمل هفت هشت ساعت سر پا بودن سخت بود 

به پذیرش گفتم من هیچگونه علایمی ندارم فقط می خواهم یک تست پی سی آر بدهم 

او هم آدرس جدیدی را داد 

حالا قرلر است فردا مراجعه کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran 1400/01/17 ساعت 23:05

سلام
ان شاءالله که کرونا نیست و
بابت تغییر فصلِ.

به نظرم.رفتن به همچین جاهایی.خیلی پر خطر تره.صدقه سر تون.فدای سرتون بیمه تقبل نمیکنه.تشریف ببرین جای شیک و تروتمیز.تست بدین و خلاص.
خدایا امیر علی خان رو به خود ارحم الراحمینت می سپاریم.لطفا مراقبش باشیدو همه ی ویروس میروس ها و بلایا از ایشان بدوووووووور باشه الهی

با سپاس از دعای خیر شما
اما کک خوبی است برای دور کردن میهمان
چون هیچ کس دیگه آدم را تحویل نمی گیرد

Baran 1400/01/18 ساعت 14:31

چونی آقای امیر علی خان

کمردرد،
درد ساق پا،
سردرد و چشم درد.
همچنین دلدرد.گویا علائم آورد انگلیسیِ.وخوب.به سلامتی و دور از جان شما و عزیزان،
مبتلا شدم.

امروز صبح زود رفتم
یک میله در بینی فرو کرد
بیست دقیقه بعد هم گفت
جواب منفی است
اکثرا هم دچار وسواس اند و الکی وقت می گذارند

Baran 1400/01/18 ساعت 18:05

الحمدالله که منفی بود
از مسافر کوچولو چه خبرهاان شاءالله که حال و احوال هردوتاشون خوب و خوش باشه

با سپاس
خوب اند ۲۴ ام نوبت دکتر دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد