باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

آب مروارید

حالا چرا به آن آب مروارید میگن 

مروارید غلطان خلیج همیشه فارس را بدنام کرده اند 

مدتی بود دید چپم کم شده بود 

به درمانگاه مراجعه کردم به منظور کار دیگه 

بعد هم گفتم یک شماره هم برای چشم بگیرم 

یک ساعتی معطل شدم 

معاینه که شدم 

گفت فردا بیا عمل کنم 

به همین راحتی 

حالا هم با یک چشم کار می کنم 

بازش که می کنم انگار دور و برم چراغ مهتابی روشن کرده اند 

نظرات 3 + ارسال نظر

به اذن الله زودی خوب شین و
خوب و سلامت باشید همیشه.

عرض سلام و ادب
مشغول خوندن وبلاگ شما بودم که توی قسمت پیوند ها دیدم نوشته مدرسی
خدا رحمت کنه عمو بهروز مدرسی رو
چقدر از خوندن خاطراتش لذت میبردم
متاسفانه سایت خاطرات یک خبرنگار دیگه انگاری وجود نداره.
ممنون میشم اگه اطلاعی از سایت ایشون یا کتابی که داشتن مینوشتن دارید،منو در جریان بزارید.

با سلام
خداوند رحمتش کند
بعد از فوتش پسرش وبلاگ را داشت و کامنت ها را بدون جواب نمایش می داد
متاسفانه ندارم
من با نام یک دوست قدیمی برایش کامنت می گذاشتم

جسارتا جراحی دوم انجام دادین؟
ان شاءالله که بخیرو خوشی انجام دادین .شیمی جان خاس.شیمی چاوان پرسو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد