باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

پسا کرونا در منزل

پسا کرونا در منزل

همسر زیر بار قبول اینکه کرونایی بود و دیگه در مقابل بیماری مقاوم است که نمی رود 

علاوه بر پروتکل های دولتی یک پروتکل داخلی هم تعیین  کرده !

میگه اولا از کجا معلوم  که من کرونا داشتم ؟

دلایل را قبول ندارد !

میگه تازه از کجا معلوم بر فرض محال داشتن کرونا دو باره کرونایی نشم؟

میگم به همان دلیل که میگن بیایید پلاسما بدهید تا بقیه ی بیماران با تزریق پلاسما خوب بشوند

پروتکل همسر از قرار زیر است 

برقراری فاصله ی بیشتر از دو متر 

لباس ها باید دم در بیرون آورده شود و داخل کیسه نهاده شود 

دستها دم در الکل مالی شود 

بعد دستها به مدت یک دقیقه صابون مالی و شسته شود 

خرید قبل از ورود پاستوریزه و همولیژه شود 

نان خریداری شده دو دقیقه در مایکروفر چرخانده شود ( بازجویی این نون را با چی قطعه بندی کردی با چی حمل کردی پول نقد دادی یا کارت کشیدی کارت را ضد عفونی کرده بودی با دستهایت چی کردی و ۰۰۰۰)

البته تمام پروتکل را  در خارج از منزل رعایت نمی کنم یعنی واقعا نمی شه رعایت کرد

ولی در منزل برای مصونیت از غرولند ها چرا ۰


نظرات 2 + ارسال نظر
ali kamali 1399/01/20 ساعت 12:33 https://inkdesign.ir

سلام دوست عزیز وقت بخیر
امکانش هست باهم تبادل لینک داشته باشیم؟ میخوام تو قسمت پیوندها باهم تبادل لینک کنیم. ممنون میشم جوابتون رو به ایمیلم بفرستید چون اینجا نمیدونم پاسخ شما رو میتونم ببینم یا نه. خیلی ممنونم

Baran 1399/01/22 ساعت 12:29 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خانم رهبر تو فایل صوتی،با یک بغض خاصی گفتن،من تنها تو اطاق قرنطینه ام.دلم از این لحن شون گرفت و
گریه ام گرفت.درآن وضعیت آدم دوست نداره تنها باشه.ولیکن همه ی ما،با فاصله ی دومتری،درسالن رخت خواب پهن کردیم و
استراحت کردیم.وقت سرکشی،چهار دست پا ،سمت سارا می رفتم،که تبش بالاتر نره،چهاردست پا سمت آشپزخونه می رفتم،وقتی به اجاق میرسیدم،کابینت میگرفتم و
بلند میشدم،که آب جوش وعسل آبلیمو به خودمون برسونم.
شکرخدا یک مرتبه ام،سر وقت رسیدم ،کتری نسوخت

با درود
من هم کلیپ را که شنیدم دلم بد جوری گرفت مخصوصا از شنیدن سر دردهای شبانه اش و درد دلهای و راز و نیازش
چند بار خواستم آنرا برای همسر بگذارم ولی گفتم نشنود بهتر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد