باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

بیگانه ای در زندگی

یکی با لب تابش چت می کنه 

اون یکی هم با لب تابش داره بازی می کنه 

منم که با کامپیوتر خانگی دارم وبلاگ ها را زیر و رو  می کنم 

آخری هم تو هال نشسته داره صلوات می فرسته 

انوقت میگن خانواده ها با هم بیگانه نشده اند 


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز وبلاگ مفیدی دارید.ممنون.
من مشاور تغذیه هستم و در وبلاگم مطالب مربوط به تغذیه و تناسب اندام میذارم.اگه نیاز به مشاوره ای داشته باشید میتونید از طریق وبلاگم باهام در میون بذارید تا راهنماییتون کنم. در ضمن اگه براتون ممکنه منو لینک بفرمایید. تشکر

فاطیما 1393/01/02 ساعت 12:01

سلام
تاپیکای جدیدت خیلی باحال بودن
راستی سال نووووووووووت مبارک.
ایشالا سالی پر از سلامتی و شادمانی داشته باشی دوست من.

سال نو شما هم مبارک باشد

موسوی 1393/01/31 ساعت 14:57 http://javanenghelabi.ir/

سلام
پس چرا دیگه از آنیتا عکس نمیذارید؟
دلمون برایش تنگ شده است

منتظر عکس های جدیدش هستم

جالب بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد