باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

چشم انتظار



وای از این عمر که با می گذرد  می گذرد  


بعضی ها روی مچ دستشون اینو خال کوبی می کنند     دنیا  می گذرد 



نظرات 5 + ارسال نظر

اما نازنین هرچه بگویید می گذرد کار دارم بگویید زود زود نگذرد خیلی کار دارم بیایید برای پست امروزم در طغیانم شریک شوید

منتظر پست جدیدتون هستم

محبوب 1392/09/06 ساعت 19:03

بله کیسه ایست که 30 عدد یاداشت بصورت کارت در ان است قرار بود کتاب سی صفحه ای شود وحالا بشکل دستی بفروش می رسد

عزیز جان می شود خواهش کنم هروقت میایید ادرستان را هم بگذارید چون من هر بار کلی باید بگردم توی دوستان چون حتی بروز هم که می کنید اسم وبتان نمیاید
بعد احتمالا تمام بسته میرسد بدست حمید وبی خودمان
هرکسی خواست باید از او بگیرد

برای دریافت اونا راهنمایی بهتری بفرماوید

شبتون بخیر و رویایییی.....[گل]....

goodnight

فاطیما 1392/09/09 ساعت 15:58

سلام.................
خوبی عمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم واست تنگ شده بود گفتم بیام یه سلامی بکنم

سلام خانمی ممنون از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد