باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

غم نواز

ینواز ای زندگی
ساز تو کوک کدامین ریتم است ؟
اینچنین میرقصم؟
بنواز ای زندگی
من که سالهاست .....
با این آهنگ تو ...
سرخوش و مشغولم..
بنواز و برقصان...که عادت دارم من به این رقص خیالی
بنواز
روزی نوبت منم خواهد شد
که برایت بنوازم..

بنــــــــــــــــــواز



http://s2.picofile.com/file/7961982575/15392_632865633400848_1215623662_n.jpg


از وبلاگ دوستان

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید و در گفتگوها و بحث ها و یا کل کل های دخترا و پسرا و نیز سایر مباحث جذاب انجمن شرکت کنی یا دوستانی جدیدی بیابی .فضا برای کار ،دوستی و تفریح مهیاست.
همچنین می تونی در فروشگاه انجمن پارسیان محصولات مجازت رو بفروشی و کسب درآمد قانونی کنی .
اگه دوست داشتی می تونی از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید و یا پس از کمی حضور و فعالیت مدیر شوی.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

محبوب 1392/07/17 ساعت 13:13

بقول اشو عشق رقص زندگی است هرسازی زد باید با ان رقصید عزیز تهدیدالکی نکن می دانی زورمان بهش نمیرسد پس برقص تابرقصیم

فاطما 1392/07/19 ساعت 20:57

آها شد....آپم..بیا

فاطیما 1392/07/20 ساعت 17:35

سلام امیر علی جووون
میخواستم راجع به یه مسئله باهات مشورت کنم
نتایج نیمه متمرکز اومدو و من دبیری تربیت بدنی قبول شدم..حالا بنظرت بمونم اتاق عمل یا برم دبیری تربیت بدنی ؟؟؟لطفا راهنماییم کن...ممنون

در وبلاگت جواب می دم

عید قربان مبارک

عید شما هم مبارک باشد

ساراازکرمانشاه 1392/07/24 ساعت 20:27

عید قربان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد