باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

اتفاق





کاشک این اتفاق نمی افتاد

نظرات 7 + ارسال نظر

انقدر شما لطیف کامنت می گذارید که میشه خواهش کنم یک بار دیگه سر بزنید

من میهمان نا خوانده هستم روزی چندین بار سر می زنم
ولی خوب بعضی وقتا می بینم خطتون هست ولی خودتون نیستید

وای چه اتفاقی!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصویر یافت نشد !! :(

قطره 1392/06/05 ساعت 01:15 http://1ghatre.blogsky.com/

سلام...

به قول " پدر!"... تصویر یافت نشد ....

درسته
عکس باز نمیشه

سلام شما بیشتر از من در مورد احساسهایم می دانید
کمی عصبانی بودم جمله ها را درست کردم مرسی

فاطیما 1392/06/06 ساعت 11:51

ولی من اصن بچگی ام را دوست ندارم
همین الان خیلی بهتره

معمولا آدما حسرت گذشته اش را می خوره
و از حالش ناراضی است

فاطیما 1392/06/06 ساعت 20:46

اتفاقا اصلا اینطور نیست
بیشتر آدما از گذشته شون ناراضین

البته این یک پوئن مثبت است که شما از زمان حالتون راضی هستید
ولی این رضایت باعث رکود شما نشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد