باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

شلاق

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطیما 1392/05/27 ساعت 20:29

مرسی
زیبا بود
یه چیزو میدونی باشماق ببخشید امیرعلی
امروز داشتم فکر میکردم فهمیدم که تو اولین دوست نتی من بودی!!!!!
خیلی برام جالب بود
خعععلیم دوست دارم از همه ی دوستام بیشتر

چه افتخاری از این بالا تر
منم برای شما احترام مخصوص قائلم
ولی نگفتی رتبه چند آوردی
آیا منتظر باشم شیرینی قبولیت را بخورم یانه البته قبول که می شی ولی اون رشته ای که دوست داری را منظورم است

وجدان وقتی نیست ونمی شناسندش چگونه سلام برسانند
ولی من کلی سلام دارم به شما ...

درود بر شما بانوی بزرگوار

فاطیما 1392/05/30 ساعت 14:34

سلام رتبم زیاد خوب نشد
5000 منطقه 3 شدم

خیلی هم خوب است این برادر زاده من از این کلاس در می امد می رفت اون یکی همه می گفتند کمتر از مهندسی برق شریف رضایت نمی دن
رتبه اش هفده هزار شد

فاطیما 1392/06/01 ساعت 20:27

سلوووووووووووووووووووووووووووووووووووم
من رتبه من خیلی بد شد........
بیا آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد