باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

نقطه ی صفر

خدایا :

یک ماهه تو نقطه ی صفر منو منتظر گذاشتی 

حالا که میهمانیت داره تموم می شه

بالا غیرتا دستاتو باز کن تا منم بیام تو آغوشت 



عید تمام دوستان مبارک باشد 


نظرات 5 + ارسال نظر

سلام و عرض ارادت

شب آخر ماه رمضون از ملائکه ی خداوند میخوام که در صفحه ی آخر مقدراتتون این جمله رو بنویسن: " سفارش شده بود "


*استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتون*

برای شما هم سلامتی و روزهای خوش آرزو می کنم

من ایمان دارم که اغوشش برای شما باز است می شود عکس متن دار پست قبل را بردارم

با سلام
ما هم عکس از یک جای دیگر آورده ایم و همگانی است

فاطیما 1392/05/19 ساعت 15:11

سلام باشماق جان
قهر کجا بود عزیزم؟؟؟
من سرم بشدت شلوغه درگیر کارای انتخاب رشتمم
ببخشید اگه دیر سرزدم بهت

سلام گلم کاشک می گفتنی رتبه ی چند آورده ای

عیدتون مبارک

عید شما هم مبارک باشد
عبادتاتون مقبول خدا باشد

من و دفترم 1392/05/29 ساعت 23:04

سلام دوست من پست قشنگی گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد