باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

یادی از پناهی

مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدی است، بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سر من می چرخید،
به خیالش قندم
یا که چون اغذیه ی مشهورش تا به این حد گندم!!!
ای دو صد نور به قبرش بارد؛
مگس خوبی بود...
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد،

مگسی را کشتم ...!

حسین پناهی

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست گرانمایه م...
هر آنچه که فکر تو را از دلم بیرون کند ... باید نباشد...
اما بیچاره مگس.

اقا امیر علی وروجکتان براستی خوشگل است ماشالله
ولی وروجک من یک دختر شیرازی با نمک است
می دانید به من می گوید معبوده ویا نانا
وبجای بوسه تمام صورتم را می خورد

ماشاالله چقدر ناز داره

خاکستری 1392/05/07 ساعت 22:26

مثل همیشه زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد