باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

سراب نگاه

بهترین خاطره ها اون خاطره هایی هستند که هیچ وقت وجود نداشته است و ساخته ذهن ات است
مثل خاطره هایی که از سراب دور داری می ری بسمتش
ولی وقتی می رسی باز هم دور تر همونو می بینی و باز هم طرفش می ری و باز ........

نظرات 5 + ارسال نظر

امیر علی نمی دانم اقا یا خان به این اسم اضافه کنم انقدر خودش معنی دار وزیباست که احساس می کنم به هیچ چیز احتیاج ندارد امیر خود یک لقب است وشما حتما شایسته اش
واقعا همینطور است بهترین خاطره های ما در ذهن ماست
وبع گله گی هام می دانید من پیوند ندارم ودر پیوند دوستان
هم وقتی می نویسید معلوم همیشه نمی شود
پس وقتی سر میزنید نشانی از خود بگذارید تا من بیایم عرض ادب کنم باشد؟

ممنون از حضورتون من معمولا خواننده ی بی آدرس وبلاگ ها هستم از قلمی که خوشم بیاد آدرسش را بر می دارم

یه زن 1392/04/24 ساعت 13:56 http://1-zan.blogsky.com/

سلام امیرعلی بزرگوار
رویاهای زیبایی که واسه خودمون میسازیم... واقعا زیبا هستن... میشه باهاشون زندگی کرد.
ممنون مهربونیتون هستم.

تصویر های خیالی که ذهن می سازد هم می تونه آدمو شاد کنه
و هم غمگین
البته شادیش به نظرم کمی مصنوعی میاد

سلام دوست ارزشمندم
قدمتون بر روی چشمانم...
همیشه از سراب حس بدی داشتم... خیلی دردناکه آدم به امیدی زندگی کنه که هیچ باشه ...
اما رویاهایی که خودمون میسازیم رو دوست دارم چون میشه واقعی بشه.

درود بر شما بانوی بزرگوار

عرض ارادت مجدد
ممنونم بزرگوار از تبریک تولدتون...
نظراتتون و حضورتون بسیار ارزشمنده واسم.

هنچنین خدا دخمر خوشگلت را نگهبان باشد

سلام امیرعلی ی عزیز
من فرزندی ندارم...
اما ممنونم از دعای زیباتون... خداوند تمام دخمرهای دنیا رو در پناه خودش حفظ کنه...

همیشه برای دلداری خودم تو سختی ها این جمله را گفته ام
خدا خیلی بزرگ تر از سلطان محمود غزنوی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد