باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

شروع یازده ماهگی

عکس0406.jpg

شروع یازده ماهگی همراه با شکلک در آوردن 

شروع ده ماهگی 

عکس0404.jpg

شروع یازده ماهه گی در حال خوردن نون بربری 


عکس0405.jpg

شروع یازده ماه گی در حال چهار دست و پا راه رفتن 








عکس0407.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
من ودفترم 1392/02/05 ساعت 16:03

اینکه گاهی چشمهایم سکوت می کند

قلمم می خوابد و رویا می بیند

قلبم برچسب میخورد...ورود ممنوع

دلیل نمیشود

تو آمدنت را به تعویق بیندازی

هنوز کنج دلم

کمی زندگی پنهان کرده ام

برای تو...

من عشق را در تو
تورا در دل
دل را در موقع تپیدن
و تپیدن را به خاطر تو
دوست دارم

من غم را در سکوت
سکوت را در شب
شب را در بستر
و بستر را برای اندیشیدن به

خاطر تو
دوست دارم
من بهار را به خاطر شکوفه هایش
و زندگی را به خاطر زیباییش

و زیباییش را
به خاطر تو
دوست دارم
من دنیا را به خاطر خدایش
خدایی که تورا خلق کرد
دوست دارم

من ودفترم 1392/02/05 ساعت 16:05

با سلام وخسته نباشید.
ممنون از حضور گرمتون در وب من ودفترم
ببخشید من هیچ وقت عکسایی که شما میذارین تو پست خودتونو ندارم.پیش من هیچ تصویری نیست چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

والله نمیدونم چی عرض کنم حالا یک بار با فیلتر شکن برو ببین باز می شود

سلام من لینک دوستان کردم وب شما را عکس ها باز نمی شود به من بگویید شما خانمید یا اقا که اینجوری مثل من ذوق نوه می کنید بازم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد