باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

بهشت


نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
یعنی اینقدر خوشم اومد از این عکس و عنوان که حد نداره
مرسی


زندگی در من موج می زند
من در زندگی دست و پا
اینجا
خبری از مرگ نیست


بهترم
خیلی بهتر
هر وقت دیر به دیر آپ کنم
یا مکانیسم ناله نداشته باشم
و فقط عاشقانه بنویسم
بدون که یعنی بهترم
خیلی بهتر


وقتی می گی بهترم
نمیدونی که چقدر خوشحال می شم
مثل اینکه یک خروار بار را از دوشم پایین می گذارند

خاطره 1391/10/27 ساعت 16:24 http://silentHell.blogfa.com

من ماهی خسته از آبم
تن می‌دهم به تو
تور عروسی غمگین
تن می‌دهم
به علامت سوال بزرگی
که در دهانم گیر کرده است ...

من دلم می خواهد خانه ای
داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوستهایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هرکسی می خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند
شرط وارد گشتن
شست و شوی دلهاست
شرط آن
داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می کوبم

روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار
خانه ی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
"خانه دوست کجاست؟ "
فریدون مشیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد