باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

تراکنش ناموفق و دردسرهایش

و اما 

توری ها را نصب کرد و مبلغ چهار میلیون و هفتصد هزار تومن کارت بانک سپه کشیدم 

یکی دو دقیقه طول کشید تا پیام داد تراکنش ناموفق 

برایش با موبایل بانک  سامان  مبلغ را انتقال دادم 

فردا به بانک  سپه رفتم مبلغ چهل میلیون و هفتصد هزار تومن از حسابم کسر شده بود

به کارگاه اون مراجعه کردم و جریان را گفتم 

گفت هفتاد دو ساعت بعد به حسابت بر می گردد 

روز چهاردهم به بانک سپه مراجعه کردم و جریان را گفتم 

مسئولش گفت باید از حساب آن طرف پرینت بگیرید تا ما نامه بزنیم به مرکز 

دو باره به شخص فوق مراجعه کردم بالاخره با هم به بانک مسکن مراجعه کردیم و صورت حساب آن تاریخ را گرفتیم 

فقط یک مبلغ واریزی از بانک سامان داشت باضافه ی مبالغ دیگر 

لیست را گرفتم و به بانک سپه  مراجعه کردم 

مسئولش گفت از حساب شما کم شده است ولی معمولا سیستم شاهپرک تراکنش ها را آخر وقت بصورت کل به حساب فروشنده  واریز می کند 

باید از طریق شاهپرک اقدام شود 

به مغازه طرف مراجعه کردم 

و گفتم باید با پشتبانی پوز تماس بگیرید 

تماس گرفت گفتند که به حسابت واریز شده است 

ولی ایشان اصرار داشت که چرا در صورت حساب بانک مسکن نیامده است 

هم من و هم اون آقا گفتیم که تک به تک به حساب نمی ریزند بلکه 

مجموع تراکنش ها را  به حساب واریز می کنند 

بالاخره  دفتر و دستکش را بیرون آورد و شروع به حساب و کتاب کرد 

ولی نتیجه ای نگرفت 

خوشبختانه در هنگام مراجعه به بانک سپه معاون بانک تمام اطلاعات را از حساب من خارج و در اختیارم گذاشت 

بعدازظهر به اینترنت مراجعه کردم شماره تلفن شرکت مربوط به پوز را پیدا کردم 

یک خانم گوشی را برداشت و کل مطالب را با حوصله گوش داد و گفت از حساب شما کم شده است و به حساب ایشان وارد شده است من ریز دریافتی ها روز هفتم را برایش می فرستم و زنگ هم بهش می زنم 

فردا صبح دوباره به ایشان مراجعه کردم 

گفت بله حق با شما بود 

شماره کارت را گرفت که بعدازظهر به حسابت واریز می کنم 

ولی بد قولی کرد 

فردایش باز هم نریخت 

دو روز بعد گفت توی حسابم پول نیست 

بالاخره همسرم گفت بیا برویم در مغازه اش بست بنشینیم تا پول را به حسابت بریزد 

به مغازه اش مراجعه کردیم 

و نشستیم نیم‌ساعت بعد وجه را به حساب ریخت و رسیدن را ارائه داد 

این تجربه ای شد که تراکنش اگر ناموفق باشد باید رسیدش را نگه داشت تا زمانی که به حساب برمی گردد 

جا دارد که از راهنمایی معاون بانک سپه و مسئول شرکت دماوند در مازندران که نهایت همکاری را کردند تشکر کنم 



نظرات 3 + ارسال نظر

چقدر دردسر

زندگی همین است
باید به درد سر افتاد تا قدر راحتی را دانست

Baran 1402/01/21 ساعت 22:54

با سلام نصب توری ها مبارک .برای رهایی از پشه های بهاره و تابستانه،یه دونه B1 تناول کنید.از گزند شون در امان خواهید بود.

الحمدالله که پول به حساب تون واریز شد.این مدت که،نت وسیستم مشکل داشت.بابت همین قضیه.من اصلا از کارت استفاده نکردم.به گمونم تلفن بانک بهتر باشه.ما چند بار خرید کردیم.سیستم مشکل داشت.ب حساب برگردوند و
مجدد براشون واریز کردیم.

اون رسید ها هم بسیار خطر ناک و سَمس هستند.لطفا مراقب باشید.خصوصا آقای قند و عسل‌.دست و دهن نزنه.

سلام
با سپاس از شما
امروز قراره دور منبع آب و موتر و دستگاه گرمایش را بشکل انباری در بیاورند که از ریزش باران محفوظ بماند
رفتیم مبل بخریم خیلی گران بود
الکی برای خودمون دردسر درست کردیم به بزرگی خانه نگاه کردیم ولی به پر کردنش نه
حالا باید هم کمبود های تهران را که به اینجا منتقل کردیم را پر کنیم و هم اینجا را

Baran 1402/01/22 ساعت 14:33

سلام بر شما
به سلامتی؛داشتن انباری از ملزوماتِ خونه ی روستاییِ.خصوصا بیل و فرقون و پمپ آب و دستگاه علف زن و....از باد و بارون و خورشید تابستون درامان باشه.

قیمت مبل و میز و...چندین برابر شده.من یه نیمتخت چوبی گرفتم.حالا عکسِشو براتون ایمیل میکنم.چوپان میاد.روش می خوابه.
ولی در کل.من خونه خالی باشه خیلی دوست دارم.تا اینکه تا خرخره.لوازم چیده شه.آنچه که مهمه.خونه داشته باشه.کمد لباسِ.کابینت آشپز خونه.
ان شاءالله یکی یکی خرید ها تونُ می کنیدو
خونه ی بزرگ و دلباز تون پر میشه

سلام
مبل و اسپیلت و یک گاز رو میزی بخریم
دیگه تقریبا خرید ها انجام شده است
یک تلویزیون و یک جارو برقی هم باید برای تهران برداریم
بعلاوه پرده برای پنجره های تهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد