باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

آهنگ کویر ابی  به به جه کلبه ای 

خوش به حال آنهایی که زندگی واقعی می کنن 

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran 1400/07/04 ساعت 11:24

سلام باشید شما
+...و چه درختان و جنگل و مِه ه ی
امروز
وقتی وارد بالکن شدم
با دیدن آسمون و ابرها.یاد شما افتادم.حالا عکس و فیلم اش رو آپلود می کنم ببینید

سلام
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند

باده از جام تجلی صفاتم دادند

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی

آن شب قدر که این تازه براتم دادند

بعد از این روی من و آینه وصف جمال

که در آن جا خبر از جلوه ذاتم دادند

من اگر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب

مستحق بودم و این‌ها به زکاتم دادند

هاتف آن روز به من مژده این دولت داد

که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند

این همه شهد و شکر کز سخنم می‌ریزد

اجر صبریست کز آن شاخ نباتم دادند

همت حافظ و انفاس سحرخیزان بود

که ز بند غم ایام نجاتم دادند

Baran 1400/07/04 ساعت 16:49

به به
سپاس از این غزل زیبا

سلام
ممنون

Baran 1400/07/07 ساعت 15:04

سلام
خیلی ممنون بابت معرفی فیلمی از کمال تبریزی عزیزسه تایی تماشا کردیم و
...
دست شما درد نکنه.به اتفاق همه عزیزان، همیشه سلامت و شاد باشید.

سلام
فیلم با مزه ای بود و خاطرات مکه برای من زنده شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد