باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

مرد صد میلیونی

خدا را سپاس 

بالاخره چشم انتظاری خاتمه پیدا کرد و مرد صد میلیون تومانی ساعت دوازده  پا به این دنیا گذاشت 

****

قرار بود که دیروز صبح برای آزادی و دو باره سپردن طلا ها اقدام کنم 

که در بین نماز ظهر به خودم گفتم راستی رمز کارت چند بود ؟ 

این تفکر تا خاتمه ی نماز ادامه یافت !

از همسر که کارت پیشش بود سوال کردم 

گفت نمی دانم 

پس بانک رفتن منتفی‌شد 

ناهار پسر نزد ما بود 

مادرش گفت برای بدرقه می خواهیم بیاییم 

گفت اولا جریمه می شوید بعد در سالن راهتان نمی دهند 

پس رفتن به فرودگاه منتفی شد 

قرار بود عصر دنبال دختر بروم 

زنگ زد که با اسنپ می آیم 

آن هم ممتفی شد 

ولی رفتن به بیمارستان در ساعت شش صبح 

منتفی نشد 



نظرات 1 + ارسال نظر
Baran 1400/06/10 ساعت 15:48

https://m.soundcloud.com/musickhane/najvax-ft-aydin-oomadi
به به،
خدایا شکرت
با سلام و تبریک فراوان.
لطفا از طرف ام.دست اش رو نوازش کنید و
اومدی و چه خوب کردی اومدی... بخوانید

سلام
سپاس
فعلا خود من هم ندیده امش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد