باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

یادی از نوشته ها

امروز سری به مطالب قدیمی وبلاگم زدم 

بعضی مطالبش را خوندم و در انتها نظری هم به کامنت ها انداختم 

اولش باورم نمی شد که مطالب مال خودم باشد 

ولی هر چه فکر کردم دیدم کپی هم نبود 

خلاصه کلی کیف کردم 

به نظرم بد نیست آدم اون مطالب قبلی اش را خودش بخواند تا بفهمد چقدر تغییر کرده است 

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran 1400/05/09 ساعت 19:07

سلام بر شما
خلاصه اینکه،همیشه سلامت باشید و
کلی کیف کنید

سلام
و سلامت باشید
میگم چرا برای مطالبت دیگه دوست ندارید کامنت دریافت کنید

Baran 1400/05/10 ساعت 10:17

با سلام و سپاس خدمت شما آقای امیر علی خانِ همیشه عزیز و گرامی
عرض کنم خدمت تان که،
والا من هنوز خوب نشدم.از انتظار هم خوش ام نمیاد.دل ام هم نمی خواد کسی منتظر تایید نظرش بمونه.خصوصا اینکه،معلوم نیست،چه وقت نت بیام+هنوز درحال اسباب کشی هستیم+دور از جان شما،دیروز تب و لرزم گرفتواین بود و نبودم.منو به سکوت وا داشت.وگرنه.من از خدامه که کامنت دریافت کنم.خصوصاً.کامنت های شما.بله.بدون تعارف عرض کردم.

سلام بلا بدور باشد ان شاالله
بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِیمِ، بِسْمِ اللّٰهِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورٌ عَلىٰ نُورٍ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى هُوَ مُدَبِّرُ الْأُمُورِ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ، وَأَنْزَلَ النُّورَ عَلَى الطُّورِ، فِى کِتابٍ مَسْطُورٍ، فِى رَقٍّ مَنْشُورٍ، بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ، عَلىٰ نَبِیٍّ مَحْبُورٍ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی هُوَ بِالْعِزِّ مَذْکُورٌ، وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ، وَعَلَى السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ مَشْکُورٌ . وَصَلَّى اللّٰهُ عَلىٰ سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ .

Baran 1400/05/10 ساعت 12:00

به‌نام خدای نور، به‌نام خدای نور نور، به‌نام خدای نور بر نور، به‌نام خدایی که تدبیرگر امور است، به‌نام خدایی که نور را از نور آفرید، و سپاس خدایی را که نور را از نور آفرید، و نور را در کوه طور فروفرستاد در کتابی برنوشته، در ورق‌های گشوده، با اندازه‌های درخور، بر پیامبری آراسته، سپاس خدای را که به عزّت یاد شود، و به عظمت مشهور است، و بر شادی و بدحالی سپاس‌گزاری شود، درود خدا بر آقای ما محمّد و خاندان پاکش...

خیلی خیلی ممنون بابت ذکر و یاد آوریِ دعای نور...
قربان لطف و محبت و معرفت شما؛به اتفاق عزیزان تون در امان الله سلامت و شاد بمانید

خداوند همیشه بهترین حامی آدمهاس
والله وقتی خدایی به این مهربانی آدم داره
نباید غم داشته باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد