باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

نظرم در مورد مناظره

مناظره را دیدم 

چهار ساعت تمام هم تلویزیون را نگاه کردم و هم  وقتی  احساس سر درد کردم با رادیوی موبایل در حین قدم زدن گوش دادم 

چیز خاصی رد و بدل نشد 

همتی  آتش توپخانه اش بر روی رئیسی بود 

خنده دار ترین قسمت گفتارش نسبت به رئیسی  این بود 

شما فقط شش کلاس سواد دارید 

نسیت به رضائی تو که فوق لیسانس و دکترا را در منزل گرفتی اساتید را وادار کردید که به شما به زور نمره بدهند 

نسبت به علیرضا زاکانی من می دونم که دکترایت چگونه گرفتی نگذارید دهانم باز شود 

جلیلی و هاشمی سعی کردند که جواب متلک های او را ندهند 

آخه کم محلی بهتر است 

برنامه ی هاشمی به نظر من جمع و جور بود به جزء آن پانصد میلیون تومن وام به زوج های جوان 

که خلق پول است که باعث همین بدبختی شده است 

رئیسی را در دوره قبل من بهش رأی ندادم 

چون احساس کردم در ارائه مطالب ضعف دارد 

اما الان در سخنرانی تبحر پیدا کرده است 

ولی رضائی کاملا ضعف  داشت و کاملا مشهود بود که ارائه مطالبش همراه با فرار جملات و از دست دادن مطلب است 

زاکانی هم با وجود اینکه بارها در جلسه ی سخنرانی اش بوده ام در آخر جلسه توپوق زیاد زد 

جلیلی و هاشمی کلا خوب بودند 

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran 1400/03/20 ساعت 17:18

سلام بر شما
توکل به خدا
امید که
میهن گلگون و
ملت صبور..‌
به اذن یزدان رنگ خوشیِ دسته جمعی ببینیم.

من فقط
بخشی از مصاحبه خانم همتی رو دیدم.
خانم حاظر جواب و
شوخی به نظرم آمدن.
والبته .مصاحبه ی دختر خانوم آقای رئیسی.که ازش پرسیده بودند.اخرین باری که پیداتون عصبانی شدن بابت چه بود؟گفتند بابت کارخانه ی الکتریک رشت.

با درود
ان شاالله
من دلم روشن است که دولت سیزده کار بلد است
اما ملت هم باید یک کم خودشان را جمع و جور کنند و سختی بکشند
تنها راه صبر و همت است
البته بدون همتی !

درود

منتظرم جمعه بیاد
به رییسی رای بدم مجلس هم به حمید رسایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد