باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

من و یارانه

اسفند بود از اونجایی که عادت داشتیم قبل  از دریافت حقوق سری به بانک صادرات بزنیم و یارانه ی احمدی نژادی را نقد کنیم به سراغ بانک رفتیم

کارت را زدیم ولی  دریغ از یک پاپاسی 

حساب را زیر و رو کردم انگار خبری از یارانه احمدی نژادی نبود

رفتیم سراغ سایت ها جدول یارانه های احمدی نژادی را نگاه کردیم

بله یارانه احمدی نژاد را حسن آقا قطع کرده است 

طبیعتا  رفتیم سراغ اعتراض ولی سایت اعتراض تا دو سه روز پیش بسته بود

هر چی هم حساب کتاب می کردیم به این نتیجه می رسیدیم که دریافتی ما کمتر از آن سقف مد نظر است

بالاخره سایت اعتراض باز شد دیدم در مقابل سه نفرمون داشتن خودرو ثبت شده

البته مجموع خودرو ها به پنجاه نمی رسد

حاج خانم که زنگ زد گفتم  علت قطع یارانه این هست

البته یکی اش که مال دختره است که ازدواج کرده  دومی اش مال پسره هست  که کار ثابت ندارد و در واقع عصای دستش است وممر درآمدش

یکی اش هم مال من است  که زمان احمدی نژاد پانزده تومن قیمتش بود و زمان حسن آقا سی و سه تومن انداختند

خب دادن گزارش به حاج خانم همان و در آوردن آمار تعداد خانه های فامیل هم همان 

بعدش هم گله گذاری از دست دولت حسن آقا که اون سه تا آپارتمان داره  این یکی دو تا داره با مغازه  آن همسایه بالایی هم چهار تا داره که ماهی خدا تومن فقط کرایه می گیرد  یارانه ها شون هم بر قرار بر قراره است

گفتم عیال جان صداش را در نیار و نان بری نکن حالا که دولتی ها عقلشان نرسیده  تو دیگه به یادشون  ننداز 

البته شکایت را رد کردیم حالا باید تا بهمن ماه صبر کنیم ببینیم نتیجه دارد یا نه


نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن 1395/02/07 ساعت 10:39

بهمن <bjahi1390@gmail.com>

چطوری مرفه با درد ...!!!

با درد ؟؟؟
بله . ظاهرن شما اولین مرفه ی هستی که دردت اومده ...
و خدائیش درد هم داره . اینکه ببینی نسنجیده در حقت حکم صادر شده بدون اینکه تحقیق درست و درمونی شده باشه ، خوو درد هم داره .
انشاالله اعتراضتون به نتیجه برسه ...
فقط صبر .
مگه کاری دیگه هم میشه کرد ؟

سلاام
حالا قضیه جالبتر با ازدواج دختر دفترچه ی بیمه اش را باطل کردم
بعد از چهار ماه برای ابطال دفترچه بیمه پسرم اقدام کردم دیدم
بیمه تکمیلی سه نفره کم می شود به مسئولش مراجعه کردم گفت خب به من مدرک ارائه نکرده اید گفتم خب پس چرا حق عائله مندی کم شد گفت خب آن مربوط ب به این خانم اشاره به میز بغل دست کرد
گفتم یعنی ایشان یک برگ رونوشت به شما نداده است در حالیکه
از صبح تا شب دارند در کنار هم قصه ی حسین کرد شبستری می گویند
البته من در این مورد زیاد سخت نمی گیرم چون بیمه یک چیز عام المنفعه است که همه در آن شرکت دارند مثلا ممکن است شما چهل سال بیمه خودرو را داده باشید یک بار هم استفاده نکرده اید ولی بصورت تعاونی شما هم در حوادث رانندگی راننده ها بی مبالات شریک هستید یعنی آنها تصادف می کنند شما خسارت می دهید
در ارتباط با قطع یارانه هم زیاد شاکی نیستم چون به عین دیدم که چه خدماتی را دارد بیمه ی سلامت به مردم می دهد
برای مثال داروهای در ارتباط با بیماری های خاص که برای پنج عد قرصش مردم باید پنج میلیون می دادند الان در حدود صد هزار تومن می دهند
خداوند پدر دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان را بیامرزد واقعا وزیر دوست داشتنی و بی حاشیه ای است
خدا پدر مرتضوی و رحیمی را هم در بیاورد که دستشان به اختلاس در تامین اجتماعی و بیمه ی ایران آلوده است

حدیثه25 1395/02/08 ساعت 23:43

دوستان خواهش میکنم اگه تو بجنورد داخل شهر د عا نویس میشناسین بگین برا دختر مجردی ک برا بختش میخاد منظورم خودم.....سنم دا ه بالا میره...

بجنورد تا ده ملا حسن در آشخانه راهی نیست

این دیگه چی میگه
حدیثه خانوم چرا از شما ادرس دعا نویس می خواد نکنه دستی تو این چیزا هم دارید عمو
می خواستم در مورد یارانه بنویسم اما این کامنت رو دیدم نطقم کور شد اخه فکر کنم اگر حدیثه 25 یعنی سنشون 25 ساله و دنبال دعانویسند من باید با این سند و سال دنبال جن گیر و جادوگر بگردم

سلام
این بر می گردد به قضیه داستان من و ملا حسن
که در وبلاگ آمده است در حدود دویست تا کامنت هم داشتم
و هنوز هم ادامه دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد