باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

تومور که جا خوش کرد

تقریبا چهار روز من او  را برای رادیو تراپی بردم برنامه ریزیم طوری بود که دقیق ساعت ده در آن مرکز بودیم تمام اطلاعاتی را که از طریق اینترنت گرفته بود به دخترم تذکر دادم مثل گریز از نور نوشیدن مایعات زیاد عدم حمل وسایل با دست راست مسواک زدن مرتب استفاده از عینک آفتابی ولی خب زیاد رعایت نمی کند

صورت و چشمهایش ورم  دارد و دچار ریزش اشک چشم سمت چپ شده با دکترش صحبت کردیم گفت عادی است نگران نباشید

ولی روم صورت را گفت ممکن است دچار نارسایی کلیه شده باشی یک آزمایش نوشت که  امروز انجام شد

بهش گفتم آدم که عمل کنه درست مثل ماشین تصادفی میشه هر روز یک جاش نیاز به تعمیر دارد

نظرات 2 + ارسال نظر

خدایا من کسی نیستم که بدرکاهت آیم ودرخوستی ازشماداشته باشم.جون شرمنده ودرمانده دردرکاه ایزدی تانم.ساداتم،مادری دارم که ازجنس مادرحسینین ( ع) است.به نامی نام مطهرصدیقه زکیه فاطمه الزهرا( س) ایشان را وساطت میکیرم وازایشان می خواهم که عزیزاین خانواده ی کرفتارراازاین کرفتاری عظیم وعظما راحت ورهایی سازتا جشم ودل این خانواده ی مبتلا به این امراض به شفاء بخشی تان که بهحرمت خاندان آل عباء به آنهابخشیدی شادکردد.خدایاآن کن که خودصلاح درآن بینی.آمین.

سلام دوست عزیز
چقدر دعا هایت به دلم نشست انشاالله که مستجاب می شود
خداوند به شما و خانواده سلامتی بدهد

Baran 1399/11/08 ساعت 15:05

الهی آمین به دعاهایی که آقای معلم کردن...الهی آمین و الهی آمین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد