باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

آبستن درد

دلت خیلی گرفته بغض داره خفه ات می کنه چشات خیس آبه اما هنوز منتظری که در خونتو را باز کنه بگه سلام من اومدم
نظرات 5 + ارسال نظر

امیر علی بی قرارم این روزها خیلی ....
سیگار دوست ندارم ولی میگن برای گلوی های زخمی و بغضی شفاست ...
سیگارمه الان خعیلی امیر علی

بانو
آدم وقتی دلتنگه حتی دود سیگارش هم غم انگیزه

افسوس که نمی شود

افسوس واقعا افسوس

یک ...
دو ...
و نرسیده به سه
تو شناور در نور سفید
و خیالت تخت
که آخرین عکس
و جان به لب رسیده‌ات را عکاس
یکـــجا گرفته و رفته ‌است.

تا سه بیشتر نشمار
چون اگر چشمت را باز کنی
من دیگر نخواهم بود

شب در چشمان من است
به سیاهی چشمانم نگاه کن
روز در چشمان من است
به سفیدی چشمانم نگاه کن
شب و روز در چشمان من است
به چشمان من نگاه کن
چشم اگر فرو بندم
جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت

حسین پناهی

نماد 1391/09/25 ساعت 22:40 http://dalvandclub.ir

لازم نیست که دورمان پر از آدم باشد همان چند نفر که هستند آدم باشند کافیه . زندیاد حسین پناهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد