باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

خوشگل ترین نوه عالم در یازده ماه گی

در حال شکلک در آوردن 

نظرات 12 + ارسال نظر
من ودفترم 1392/02/13 ساعت 17:14


دگر تـــــــنها نیستم!!!
مدتی است با تـــــو
در خودم…
زندگی میکنم…


زیبا بود
تنهایی را فقط در کنار خاطراتت می توانم بگذرانم

من ودفترم 1392/02/13 ساعت 17:17

با سلام وخسته نباشید. مرسی از حضور گرمتون

با تشکر متقابل

هما 1392/02/17 ساعت 13:42

الهیییییییی چه نازه ... خدا حفظش کنه

fatima 1392/02/20 ساعت 15:08

فضولیم گل کرد...اون پای کیه تو عکس اول؟؟؟
باشماق عزیزم آخه جای تلویزیون پشت مبلاس؟؟؟؟

دخترم مامان نوه

فاطیما 1392/02/23 ساعت 21:26

سلام باشماق جان آپم...بیا

می آئیم ولی فونت شما را ندارم که بخونم

من و دفترم 1392/02/24 ساعت 23:14

الهی.چه خوشگله خدا حفظش کنه
گوگول مگولی مامانیییییییییییییییییییی


ممنون

من و دفترم 1392/02/24 ساعت 23:15

از تنهایی گریزی نیست . .
بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند . . .
نمیخواهم کسی شال
گردن اضافی اش را دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد.
مرسی از حضور گرمتون

بیا به این قلم فرسوده بار دیگر ها کن
شاید نفست یخ احساس یخ زده را بار دیگر جان دهد

fatima 1392/02/28 ساعت 22:06

باشماقم عزیزم نکنه دختر مردمو سوار کنی دیگه پیاده نکنی!!!!!که خودم میام حسابتو میرسما

شوخی می کنی ؟

فاطیما 1392/02/29 ساعت 13:56

نه......جواب نظرته دیگه!!!!

گفتم می ترسم دیگه پیاده نشه یعنی اینکه من می خوام اونو پیاده کنم ولی شر خری کنه پیاده نشه
آخه بسر یکی از دوستام اومد تا اونو تیغ نزد پیاده نشد اونم از ترس آبرو ناچار شد هر چه داره بده

پرتابه 1392/03/02 ساعت 16:27 http://partabeh.com

سلام عزیز
وقتت بخیر...
من یکی از اعضای پرتابه هستم.
می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم
http://Partabeh.Com

خورشید 1392/03/12 ساعت 15:54

سلام .. خیرش را همواره بیننده باشی..
راستی پسرت شیر در آمد یا روباه رشته اش چیه؟ علوم پزشکی امتحان داشته؟ راضی بود؟ نظرش چی بود؟

عمران
ازش که پرسیدم گفت خیلی از مطالبش اصلا یادم نمی آمد ولی زبانش را خوب زدم
آدم وقتی از محیط آموزش دور باشد تمام مطالب را فراموش می کند درست مثل خود من

یه زن 1392/04/03 ساعت 15:17 http://1-zan.blogsky.com/

سلام
چقدر فرشته ی زیبای ما، مثل عکس زمان تولدشه... کمتر دیدم بی تغییر بمونن... همونطور عین یه فرشته ست...
خداوند در پناه خودش حفظش کنه.
آمین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد