باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

مدرسی

مدتها بود وبلاگش را می خواندم به نام خاطرات یک کهنه سرباز با نام  دوست قدیمی برایش کامنت می گذاشتم یک رابطه ی عاطفی بین ما بود مدتها بود هر بار که به وبلاگش سر می زدم می دیدم که خبری از مطالب حدیدش نیست با توجه به مطالب انتقادی که داشت فکر می کردم ازش خواسته اند دیگر ننویسد 

امروز چهارده خرداد باز هم به وبلاگش سر زدم و بعد سری به گوگل زده اسمش را سرچ کردم 

تازه متوجه شدم که در تاریخ ۵ فروردین فوت شده و به هم رزم های شهیدش پیوسته روحش شاد باشد 




نظرات 3 + ارسال نظر

شنیدن جنین خبری برای عزیزی راکه باایشان درارتباطمجازی باشیدجقدرسخت ودردناک وغم انکیزاست.روحش شادوجایش درجنت خوبان واولیاء واوصیاء باد.ازخبردرکذشت دوست عزیزتان بسیارناراحت وافسرده کشتیم.کاش علت فوت راهم قیدمی نمودید.خدایش بیامرزدش.آمین.

سلام ایشان مبتلا به بیماری قند بوده در ضمن مشکل قلبی هم داشتند خلبان بازنشسته ی نیروی هوایی و روزنامه نگار. روحش شاد باشد

سلام وروحشان شاد نوبت ما هم میرسد دوست عزیز می شه خواهشی از تون کنم خواهش می کنم سر به من میزنید ادرس بگذارید وبلاگ شما چون بلاگفا نیست نمیشه جز دوستان ثبتتان کنم
برای همین شرمنده می شوم

۰سلام بر بانوی گرامی
خدمت می رسم

روحش شاد باشه
اجازه لینک میفرمایین استاد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد