باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

آخرین روز پائیز





نظرات 6 + ارسال نظر

میشه بفرمایید کجای ایران میشینید فضولی نباشدچرا برای اینکه طرف ما روستای هست به اسم باشماق عطا خان منصوری یا عطاالله سعید منصور

من ساکن تهران هستم
اسم اون روستای مرزی را هم شینده ام ولی تاکنون سفری اونجا نداشته ام

با سلام و درود فراوان بر برادر باشماق
چندین بار خواستم کامنت بزارم متاسفانه با مشکل روبرو میشه
نمیدونم چرا ارور میگیره
پاییز قشنگی داشتین
شاد باشین و خرم

سلام خواهر گرامی
من تقریبا هر روز به وبلاگت سر می زنم و اشعار زیبایتون را می خونم
مخصوصا در طراحی اشعار خیلی سلیقه به خرج می دهید
امید وارم همیشه موفق باشید

مارمولک میرزا 1393/10/11 ساعت 00:59

روستای مرزی را نگفتم روستای دیگری میباشد که نزدیک شهر سقز می باشد وعطاالله سعیدمنصور صاحب ان از خوانندگان قدیم کرد بحساب می ایددرگوگل سرج کنید ؟موفق باشید مزاحم شدم

ممنون از اطلاعاتی که بمن دادید

عطا الله سعید منصور (عطا خان باشماق )زندگی نامه و دانلود چند آهنگ از هنرمند قدیمی کرد عەتاخانی سەعید مەنسور مشاهیر و بزرگان کرد در عرصه های مختلف (نوشته شماره 191 ) .... این خواننده برجسته منطقه خودمان سقزسخن گویم که شاید برای شناختن .... علی اشرف درویشیان نویسنده کردزبان درکتاب بیستون که درسال1356

علی اشرف درویشیان در اسلام آباد غرب معلمم بوده
کتاب آبشورانش را خونده ام فکر کنم کتاب مدیر مدرسه اگه مال جلال نباشه به قلم ایشان است

بانوی قلم 1393/10/25 ساعت 23:59

سلام برادر باشماق
واقعا ممنونم از حضورتون
خوشحالم میکنین که اشعار بنده رو میخونین
شما لطف دارین واقعا
اما خیلی وقته شعری نسرودم
دلم تنگ شده برا شعر گفتن
ان شاالله همین روزا یه شعر جدید که گفتم میزارم وب

سلام
منتظر اشعار زیبایتون هستم
موفق باشید

هیژا محمد پناه 1394/09/07 ساعت 21:13

من پسر نوه ی عطا خان هستم واقعا از دیدن این سایت خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد