باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

قصه ی من و ملاحسن

با سلام به دوستانی که در ارتباط با قصه ی من و ملا حسن هنوز پیام می گذارند این کانال که در ارتباط با  گره کشایی  با استفاده از آیات نور است  را معرفی می کنم  در تصویر زیر آدرس مدیر وجود دارد 

در ضمن می توانید با خود مدیر نیز تماس بگیرید و اگر نیازی به دعا باشد ظاهرا با پست ارسال می کنند و یا جواب را در همان کانال می گذارند 

آدرس گلستان شهرستان گنبد کاووس خیابان دستجردی مسجد و حوزه علمیه  علویه آخوند پژمان 

@rahibesoyenooor 

این هم آدرس کانال است 

متاسفانه شماره تلفن را خودش لاک گرفته است 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی 1395/10/14 ساعت 21:05

اقا من مشکل دارم چند سالی هست که میخوام خونمو بفروشم ولی فروش نمیره. میشه از شیخ ملا حسن کمک بگیرم؟ لطفا جادو ها و ادعیه مربوطه را برام ارسال میفرمایید یا فقط ذکر ها و ورد ها کافی می باشد؟

فاطمه 1396/03/12 ساعت 20:53

سلام.
شما خودتون از دعای این آقا نتیجه گرفتید؟

درست نمیدونم
من نتیجه ای گرفتم ولی نه در آن تاریخی که ایشان وعده داده بودند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد