باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

زن و زندگی

اومد روبروم نشست 

ها باز چی شده حاجی انگار کشتی ها غرق شده 

می دونستم که احتمالا باز با همسرش بگو و مگو کرده  

اینگار سوپاپ سر دیگ زودپز را برداشتم 

آهی کشید گفت سه ماهه باهام باز قهر کرده 

آخه مدتهاست قهر های طولانی در زندگیشون امر عادی شده 

خوب تعریف کن هیچی بابا چند روز پیش بعد خواستگاری میهمان داشتیم نمیدونم بین میهمان ها و او چه گفتمانی صورت گرفت که پایش را تو یک کفش کرده این وصله ی ما نیست  همه اش هم داد می زنه و به هیچکس مهلت اظهار نظر نمیده .

منهم که خسته و کوفته نیمه شب به خونه رسیدم دیدم پسرم داره باهاش بحث می کنه و سعی می کنه که او را قانع کنه ولی کو گوش شنوا همه اش داد و فریاد می کنه که فردا اگه او بیاد تو خونه من میرم 

او احترام ما را نگه نداشته هرچی بهش تو گفتی اینگار نه انگار از حالا جلوت وایساده 

من هم گفتم خانم من اینطور نیست که میگی دور و بر خودت را نگاه کن کدوم خواهر و یا بچه ات با معیار های تو منطبق هستند 

در ثانی مگه ما چقدر رفت و آمد داریم همان طوریکه با بقیه عروس و دوماد ها صنم داریم با این هم خواهیم داشت 

ولی زیر بار نمی رفت که نمی رفت 

بالاخره فشارم بالا رفت و گفتم تو مهلت حرف زدن به  هیچ کس نمی دی یک دقیقه آروم بگیر 

ولی همین طوری چشمش را بسته بود و حرف می زد که گفتم یک دقیقه خفه شو 

همین خفه شو باعث شده سه ماهه با هم حرف نزنیم 

من هم دیدم که اینطوری است دیگه سر بسرش نگذاشتم و شبها هم بعضی وقتا خونه نمی رم تا تنبیه بشود 

گفتم خب کار خوبی نمی کنی اشتباهی کرده ای یک دسته گل بخر و یک جعبه شیرینی از دلش در بیار 

میگه اگه این کار را بکنم خودم را شکسته ام 

بگذار بفهمد من هم عینهو خودش هستم وقتی برم روی دنده ی لج به این زودی ها دست بر نمی دارم 

گفتم ولی چند روز پیشا دیدم کنار هم تو ماشین نشسته اید 

گفت : آره وقتی بیرون می رویم و یا خونه ی فامیل باهام حرف می زند تا کسی متوجه اختلاف نشود 

ولی وقتی به خونه می رسیم باهاش که حرف می زنم آنقدر بی اعتنایی می کند که پشیمون می شم 

و باز قهر ادامه پیدا می کند 


نظرات 5 + ارسال نظر

تبریک به خاطر پست های زیبا و جذابتون
ممنون میشم انگشت رنجه بفرمایید و به وب سایت منم سربزنید، هر چند که به خوبی وبلاگ شما نیست.
(مرجع دانلود مقاله، پروژه، پایان نامه، گزارش کارآموزی، پروژه های کارآفرینی و طرح های توجیهی، نرم افزار جزوات درسی و کتاب)
http://projectstore.parspa.ir
ما همیشه به روز هستیم

حرف زشتی زده

سحر 1394/06/04 ساعت 17:30 http://vasav.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
96585

علی 1394/06/04 ساعت 21:40

جالب و تلخ

بهمن 1394/06/08 ساعت 17:07

زن و زندگی
بهمن <bjahi1390@gmail.com>

دوست عزیز
ماجرا رو خوندم و قضاوت کردن رو مشکل میدونم ...
آخه آدما نباید با خوندن چند خط حکم صادر کنن برا همینم درک کامنت دوست عزیزی به نام ماهی سیاه کوچولو کمی برام سخته !
چرا کسی اون بیچاره رو درک نمیکنه که ممکنه از اینهمه رفتارای زشت و دیکتاتورمآبانه ی زنش ذله شده و توی عصبانیت حرفی زده ...
بهرحال زندگی کردن با آدمهای متکبر و خودخواه خیلی سخته ...
شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ @ ۰۹:۴۵ ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد