باشماق

اجتماعی - انسانی

باشماق

اجتماعی - انسانی

قصه ی ما و ملا حسن ( 1 )

روستای ملاحسن نزدیک شهرستان آشخانه از توابع بجنورد تقریبا چهل و دو سه کیلومت مونده به بجنورد از سمت گرگان می باشد 

چند روزی بود که همسری گیر سه پیچ داده بود بیا برویم پیش ملا حسن یک دعایی برای خودمون و بچه ها بگیریم 

منم گفتم بابا ول کن این همه مسیر را کجا برویم 

گفت نیای من خودم میرم 

منهم رفتم سراغ اینترنت و اطلاعات در این زمینه را از وبلاگی به اسم درد های خاکستری 

http://www.greypain.com/

کامل ازطریق کامنت های موجود گرفتم حتی شماره ی تلفن ها هم در بعضی از پست ها آورده شده بود 

به یکی از شماره ها زگیدم  به طرف گفتم از تهران زنگ می زنم می خواستم خدمت حاجی آقا برسم خواستم ببینم هستند 

جواب داد حاجی آقا کسی را نمی پذیرد خوب حالا مشکلت چی هست 

چون دور و برم شلوغ بود گفتم بعدا زنگ می زنم و شماره را به همسری دادم 

اونم تماس گرفته بود و به او گفته بودند حاجی هست 

شب که خونه رفتم بعد از کلی صغری و کبری چیدن گفت حالا کی بریم گفتم همین فردا صبح بعد از نماز صبح 

فکر کرد شوخی می کنم ولی وقتی دید جدی هستم بلند شد و وسایل سفر را آماده کرد 

بعد از نماز وسایل را تو ی ماشین ریختیم و راهی شمال شدیم 

هوا بسیار عالی و ابری و نم نم بارون هم بدرقه ی راهمون بود بعد از ساری و گرگان و کلاله از داخل جنگل گلستان هم رد شدیم جای دوستان خالی چه مناظر ی اونم در اردیبهشت ماه واقعا دیدن داشت تا به شهرستان آشخانه رسیدیم 

کمی داخل شهر گشت زدیم و تو صف نون بربری ایستادیم برام عجیب بود هر کس که تو صف بود حول و حوش بیست سی تا نون می گرفت من هم سه عدد نون بربری با یک تیکه اضافه به مبلغ هزار تومن خریدم و آدرس روستا را گرفتیم 

بسمت روستای ملا حسن حرکت کردیم

ادامه دارد 


نظرات 332 + ارسال نظر

سلام
دارم میخونمتون...
برام انتهاش جالبه.

نگار 1393/03/24 ساعت 14:24

سلام
بنده هم میخواستم برم پیش ایشون.

لطفا بقیه ماجرای رفتنتون به روستا و ملاقات با ملا حسن رو بنویسید.

متشکرم.

با سلام
داستان ما تقریبا تمام شد دعا را هم گرفتیم منتظر هستیم تا نتیجه ی آن در پاییز که وعده داده است

behzad 1393/05/17 ساعت 22:22

اینا همش چرتو پرته ملا یک شیطان واقعیست شیطانی در پوست یک پیر مرد من امروز از ان خراب شده میام داستان هایی شنیدم از افرادی که از خود ملا به خودش نزدیک ترند خبر هایی در مورد زنی که برای دیدن این شیطان مجبود شد به پسرش تن فروشی کند لعنت خدا به این شیطان امید وارم هرچه سریع تر به دوزخ خود بر گردد ان روستا نفرین شده است مخصوصا ان کوچه که از خانه اول تا اخر یک مشکل جسمی یا روانی دارند.یکی از پسر هاش ادم درستی نیست همگی از دم معتاد به کریستال و شیشه اند وحتی با خبر های موسخی که دارم یکی از انها هیچ دینی را قبول ندارد و حتی جلوی مردم قران پاره کرده است از خدا بترسید و یاری بگیرید و جای این بی شرف ها نروید

من هم زیاد اعتقاد ندارم

مینودشت 1393/06/17 ساعت 21:43

سلام. ما هم رفیتیم. پنجمین بار با دادن سیصدهزار تونستیم بریم داخل. منکه مشکلی نداشتم واسه مامان رفته بودیم ولی منم نشسته بودم. گفتش دخترم بختت بستس. چند تا نخ داد. یکی دو ساله میگذره. نه تنها اون پسری که براش دعا نوشت نیومد. تازه دو تا خواستگار دیگه هم داشتم اونا هم نشد. مامانمو دوباره رفت پیشش. گفتش اومدن ولی نمیشه. گفت چرا همون پسره برمیگرده با کلی خواهش میان میبرنش. میدونین چی شد؟
هفته ی پیش پسره رو دیدم زن گرفته. جالبه نه. چطور اعتقاد پیدا کنم؟ خدایا توکل به خودت

من هم زیاد اعتقاد به این مسائل ندارم ولی ظاهرا خانوم ها ول کن نیستند
خداوند همه آرزوها را بر آورده کند ایشالله

HHH 1393/07/18 ساعت 18:22

شبنم 1393/08/12 ساعت 04:11

قدرت فقط پروردگار متعالی.فقط و فقط خود خدا. بغیراز نیروی خدا هیچ چیزی وجود نداره.

البته همین است ولی خوب در مذهب ما توسل کردن نیز وجود دارد
مثل توسل به ائمه و شهدا و حتی به آرامگاه پدر و مادر

لااا 1393/09/01 ساعت 19:04

سلام کسی شماره ملاحسن رو نداره؟؟؟؟؟؟؟؟

خود ملا حسن شماره نداره اگه هم داشته باشه فکر نکنم جواب بده

آتوسا 1393/09/05 ساعت 18:14

سلام خواهشمندم شماره ملاحسن و یا شماره ای که بشه با ایشان صحبت کرد را بدهید همراه آدرس آیا ایشان هنوز کار میکنن

ملا حسن از سمت گرگان به آشخانه 5 کیلومتر مونده به آشخانه است
وارد ده که بشوید از هر که بپرسی آدرس می دهد
دقیقا نمی دونم که آیا کسی را می بیند یا نه چون بعضی اوقات به گرگان و یا تهران می آید
بهر حال اگه قصد رفتن دارید باید حداقل دو شب اونجا بخوابید تا دیدنش میسر و هماهنگ شود البته خود شما بدون واسطه نخواهید توانست او را ببیند همان طوریکه شرحش را قبلا داده ام شماره واسطه ها را ایمیل می کنم
موفق باشید

مشهد 1393/09/10 ساعت 15:44

سلام من شیندم ملا برای وفات امام رضا به مشهد میاید من هتل دارم برای ایشان جا رزرو کنم

سلام
والله چه عرض کنم احتمالا ایشان اگر هم بیایند حتما با برنامه ریزی کامل هستند و جا و مکان هم حتما دارند

الی 1393/09/15 ساعت 01:42

سلام.من واقعا با حرفایی که شنیدم به علم ایشون ایمان دارم.ولی میتونم بپرسم کار شما انجام شد یا نه؟یعنی مشکلتون برطرف شد؟

سلام
نه فعلا زیاد امیدوار نیستم که بشود

علی 1393/09/25 ساعت 18:06

اقای بهزاد شما که فقط شنیدی چرا چرت پرت درباره دیگران میگی،اصن کجای این حرف با اون مغز کوچیکت جور در میاد ک تو سایت میذاری واسه دیدنش مادر با بچه خودش رابطه داشت،این چه نفعی واسه حاجی دارخ بدبخت،انشالا اون دنیا جواب حاجیو بدی،تو شیطانی ک اینجوری حرف میزنی ایشالا به دوزخ بری واسه گناه دیگران به این راحتی بر میداری

اگه منظورت من هستم که توهینی به کسی نکرده ام
اگه منظورت کسی به نام بهزاد است خیلی بیجا کرده که به مرد محترمی توهین و دروغ بسته است

اکرم 1393/10/11 ساعت 13:36

جایی که خدا رها بشه شیطان بر میگرده گاهی رد صورت یک زن زیبا گاهی در پوست ملایی ساده در روستایی دور افتاده به هر کدام از اینها که معتقد شوید و ایمان بیاورید شما را کامروا میکنند گمشده تان پیدا میشود بختتان باز میشود درست همه نداشته هاتان را خواهی داشت اما یک چیز را از دست خواهید داد خدا را خدارا از دست خواهید داد در یک دل حب و ایمان به دو قدرت نمیگنجد یا عشق به خدا نه برای به دست آوردن آرزوها و یا عشق و ایمان به ملا حسن ها برای رسیدن به آرزوها
للَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ خدا یار اهل ایمان است که آنان را از تاریکیهای جهل بیرون آرد و به عالم نور برد، و آنان که راه کفر گزیدند یار ایشان شیاطین و دیوهایند که آنها را از عالم نور به تاریکیهای گمراهی در افکنند، این گروه اهل دوزخند و در آن همیشه خواهند بود. من این ها را در خواب دیدم زمانی که دلم لرزید و به خدا شک کردم و مهر ملا حسن ها به دلم افتاد خدا نجاتم داد خدای خوبم خدای مهربانم دوستت دارم دوستت دارم

با تشکر از کامنت خوب و منطقی شما
امید است خداوند همه ی ما را به راه راست هدایت کند و نیاز هایمون را فقط خودش عطا فرماید

ناشناس 1393/10/13 ساعت 23:08

و اما باز موعظه اینجاروبامنبراشتباه گرفتید. از انسانهایی که ادعای ایمان میککند بیزارم چون گذرتون اونطرفا نخورده پس نباید منکرش بشید ایشون اصلا کارهای شیطانی انجام نمیدن خدا به انسان عقل داده تا با استفاده از کارهای درست به ارزوها و هدف هایش برسه.

اگر ایشان هم کاری انجام بدهند دعایشون مستجاب بشود باز هم عامل اصلی برای استجابت خداوند است

س 1393/10/14 ساعت 20:08

سلام
من دچار یک بیماری جسمی هستم بارها دکتر رفتم اما گفتند درمان نداره،با اصرار مادرم که اعتقاد زیادی به دعانویسی داره رفتیم پیش این ملا . البته من خودم هم به دعا اعتقاد دارم اما هر دعانویسی رو قبول ندارم اما چون تعریف این اقا رو زیاد شنیده بودم رفتم پیشش.
از سختی های اونج همینو بگم که از عصری که اونجا رسیدم تا فردا ظهر حتی یه لقمه هم نخوردم به قول این دوستمون اونجا یه جوری بود واقعا نفرین شده به نظر میومد. شب رو تو خونه ی نمور و کثیف همسایه ملا(زهرا خانوم) که شدیدا هم معتاد بود موندیم، تمام شب از ترس بیدار بودم. انقدر مامانم به زهراخانوم التماس کرد که رو بزنه مارو فردا صبح راه بدن، اونم ساعت 2 صبح از ما 120 هزار تومان پول گرفت که به واسطه ملا بد!ه حتی میگفت فتو کارت ملی هم بدین که من گفتم همراه مون نیست. بالاخره شب تموم شد و صبح ساعت8 واسطه ی ملا منو با 4 نفر دیگه برد تو خونه ملا. خونه دو طبقه بود پایینش دو تا اتاق پر خرت و پرت بود اونجا منتظر موندیم تا اونایی که ساعت 6 رفته بودن داخل کارشون تموم شه. وقتی رفتیم بالا تو هال یه پیرزن نشسته بود صدای چندتا دختر میومد که گویا نوه های ملا بو!دن فضای هال پر از بوی تریاک بود.
رفتیم تو اتاق ملا ، یه پیرمرد سفید که خیلی بداخلاق به نظر میرسید لباس سفید پوشیده بود با یه کلاه که حاجی ها سر میذارن. دور تا دورش نشستیم و هر لحظه بیشتر از پیش از اومدن پیشش پشیمون میشدم دروغ از چشماشو حرکاتش معلوم بود، جالبه که به یکی از اون آدما گفت تو بهشتی هستی حتی اگر نماز نخونی و روزه نگیری!!
برای من که واسه بیماریم رفته بودم پیشش، درمورد بخت صحبت میکرد بهش گفتم من برا چیز دیگه ای اومدم و ...
بگذریم از همه ی اینها و بی ادبیهای این اقا...
به هر کدوممون چندتا گره داد و یه سری دستور که باید بعدا انجام میدادیم. به من گفت 7 ساعت دیگه خوب خوب میشی و دیگه هیچ مشکلی نداری و هنوز پاییز نشده ازدواج میکنی..
ابرگشتم و همه دستوراشو انجام دادم. از اونموقع 7 ساعت که نه نزدیک یکسال میگذره و من خوب نشدم یعنی هیچ تغییری نکردم.
تنها فایده ای که برام داشت این بود که مطمین شدم این ادم یک کلاشه ، خودشم از همه پولایی که اطرافیانش میگیرن باخبره، همون روز یه خانومی اومد و یک ساعت زنگ خونشونو زد و پشت در گریه میکرد که راش بده و برا پسر گمشده ش دعا بده اما هیچکی جوابشو نداد...
خواهش میکنم به هرکی میخواد بره اونجا بگین که اون آدم هیچکاره س بگید که فقط خداست که میتونه مشکلاتمونو درست کنه بعد از اونم امامان معصوم .دعای آدمای دور و برمون مثل پدر و مادرامون هزار بار بیشتر از گره های ملا میتونن مشکلاتمونو درست کنن..
هر اتفاقی که میوفته خواست خداست. خدایا کمک کن که جز خودت به کسی رو نکنیم..

سلام
همان طوریکه اشاره فرمودید دیدن ملا فقط از طریق واسطه ها مقدور است من هم شاهد بودم که خانمی با شوهرش سه شب داخل ماشین خوابیدند تا او را ببینند ولی موفق نشدند
ولی با تمام این مسائلی که فرمودید چرا مقامات هم برای دیدار ایشان می آید و یا برای کشف جرائم نیروی انتظامی از ایشان کمک می گیرد برای من خودش یک معما است
به هر حال همانطوریکه شما هم اشاره کرده اید فقط خداوند متعال و دعای اهل بیت و پدر و مادر و خود آدم در حق خودش می تواند کارگشا باشد
با تشکر از شما

س 1393/10/15 ساعت 15:41

بله ممکنه این آقا با اجنه در ارتباط باشه و از یکسری چیزها بتونه خبر بده اما چیزی که اینجا مطرحه کلاشی و کلاهبرداری از مردم تو روز روشنه. در ضمن اینکه مقامات پیش این آقا میان و سایر حرفا اکثرش تبلیغات که واسطه هاش برا بازار گرمی میگن. وقتی اونجا بودم خیلی چیزا شنیدم از شفای فلج مادر زاد گرفته تا شفای جنون و ...
اگر این اقا با اجنه هم در ارتباط باشه در بالاترین درجه ش میشه مرتاض نه یک آدم مومن یا مرد نورانی و نعوذ بالله مقامات بالاتر. خیلی از کارایی که به ایشون نسبت میدن دست کمی از معجزه نداره در حالیکه این آدم حتی شبیه آدمای خداترس هم نیست چه برسه به بنده های خاص خدا

البته ملا را من فقط کمتر از دو دقیقه دیده ام آن هم به علت گم شدن دعا بود نمی توانم در مورد ایشان قضاوت کنم که واقعا خدا ترس است و یا نه ولی از اینکه بعضی ها دارن از وجود ایشان سوء استفاده می کنند و واسطه دیدار ملا شده اند و اتاق نمور و بدون امکانات را در آن روستای دور افتاده به قیمت گزاف هتل های درجه ی یک می دهند شکی نیست
مثلا در سفر اخیر در همان اتاق اکرم خانم سه چهار خانواده را کنار هم جا داده بود و برای هر خانواده هم سی تومان گرفته بود
یعنی در آمد خانواده ایشان روزی حداقل صد و پنجاه هزار تومان است به جز پولی که به عنوان واسطه ی دیدار ملا می گیرد
خدا همه ما را هدایت نماید ( آمین )

م 1393/10/30 ساعت 12:40

سلام به دوستانی که قصد یه رفتن به این مکان را دارند من رفتم یک روزه هم رفتم از مشهد می امدم رفتم ببینم این شخص کیست خلوت بود اون روز نصبت به اون چیزی که میگفتن خلاصه بگم رفنیم داخل تو اتاق پایین یکی امد پول گرفت بعد رفتیم بالا نشتیم بعد شروع به گره زدن نخ کرد اسم هر کسی رو میپرسید و چیزی اون طرفی که پول میگرفت داشت مینوشت به من و دوستم گفت گره تو کارته درست میشه به دوستم گفت 7 ساغت دیگه گرت باز میشه به من گفت چرا امدی گفتم دیدن شما گفت همین گفتم اره من از مشهد امدم مشکل ندارم گفت چرا گره تو کارت هست درست میشه کارت بعد به بقیه هم همینو گفتو امدیم بیرون بعد یک پلیس امد داخل برای شناسایی دزد خلاصه بگم دوست من علم داشت ایشون رو که دید گفت تقوا داره و هم جن مسلمان و هم کافر میتونه کارایی بکنه در حد شناختوندن مجرم یا دزدی که میشه بیشتر هم میتانه ولی بستگی به ادمش داره که چه پستو مقامی داشته باشه خلاصه بگم شما ها نماز اول وقت رو بخونید کم کم اگه خدا بخواد درست میشه مشکلاتتون خدا بنده هاشو در سختی ها ازمایش میکنه یادتون نررررررره هر جا امام زاده دیدید برید اونارو واسطه قرار بدید و یادتون نره حتما ما هممون گناه کاریم استغار زیاد بکنید به درگاه خدا انشالله درست میشه خدا وعده داده

ممنون از نظرتون
خدا گره گشای مشکلات است و بنده ها فقط واسطه اند هم قلبی و هم عملی
موفق باشید

کرمانج 1393/11/13 ساعت 12:14

با سلام خدمت تمام عزیزانی که توسط حاج آقای کمالی ملای بی سواد از روستای ملا حسن فریب خورده اند به اطلاع همه ی عزیزان برسانم نام روستا ربطی به ملا ندارد این یک نام خیلی قدیمی است که از قضا ملای معروف شما هم ساکن این روستا بوده است من متاسفم که هنوز با پیشرفت علم و دانش مردم گول مزخرفات این شیادان را می خورند در ضمن حاج آقای کمالی فوت کرده است و دیگر شما عزیزان لازم نیست برای خرج کردن پول های تان به روستای ملاحسن از توابع آشخانه بیایید بهتر است یک ملای نادان دیگر پیدا کنید و به روستای دیگری بروید واقعا متاسفم که حاجی مرده و شما نمی توانید به خرافاتتان دست یابید

با سلام خدمت جنابعالی
از اطلاع رسانی شما ممنون بالاخره با مرگ حاجی کار و کاسبی اکرم خانم ها هم تعطیل شد
ایشاالله خداوند خودش مشکلات همه را بگشاید
آمین

مینا 1393/11/16 ساعت 23:14

با سلام من خودم اهل روستای ملاحسن هستم خیلی ازاین داستانایی که اینجا نوشتین شنیدم ولی به چشم ندیدم که حرفش به واقعیت تبدیل بشه و فکرنکنم ببینم.به نظرم وقتتون رو تلف نکنید.

سلام
ما هم که خیری از دعایش نبردیم
البته می گن به رحمت خدا رفته است

سمن 1393/11/19 ساعت 00:28

کی گفته فوت شده.زنده است بابا.ماه پیش از مکه اومد.

سلام
یکی از خواننده های وبلاگ که بومی ده ملا حسن است گفت

سمن 1393/11/19 ساعت 20:01

نه بابا زنده است چند روز پیش دوستم پیشش بوده.

شماره اکرم خانوم را دارم باید یک تماس باهاش بگیرم

مینا 1393/11/23 ساعت 20:35

من ساکن روستای ملاحسنم . ملاه زنده ست اما مریضه خیلی وقتا کار نمیکنه.

سلام
ممنون از شما

احمد 1393/11/29 ساعت 08:40

سلام
من یه مشکل دارم و ساکن تهرانم، واقعا ارزشش را داره تا اونجا برم؟کارم انجام میشه؟
اگه کسی شماره ملا و یا واسطه را داره واسم بفرسته

من فکر می کنم وقت و هزینه دادن الکی است

سمن 1393/12/22 ساعت 20:20

اینی که شماره گذاشته دروغه من زنگ زدم گفت پول واریز کن طرف کلاهبرداره. چقدر ادمای پست وجود دارنالبته من تماس گرفتم تا فقط امتحانش کنم.

ممنون از شما و اطلاع رسانیتون

امیر 1393/12/23 ساعت 18:59

سلام اگه کسی شماره واسطه های ملا حسن رو داره برای من ایمیل کنه مشکل من یه کمی با بقیه فرق داره. من یه جن کافر هستش که از طرف اقوام ما اجیر شده تا من و بچه هام رو زجر بده به قرآن وقتی توی خونه ما حدود غروب به بعد حاضر میشه حالتی شبیه شاید مرگ دست میده البته باورتون نمیشه چون برای هیچ کسی شاید کمتر کسی رخ بده ولی میاد یچه کوچکم رو زجر میده و من کاری از دستم برنمیاد. تا حالا پیش 200 دعانویس و جن گیر رفتم همه میگن این جن همزاد کافره که خیلی قویه و قدرت موکلین ما به اون نمیرسه تا کشته نشه زجرت میده همیشه به خدا خسته شدم از زندگی کسی هم به دادم نمیرسه یا نمیتونه. اینم ایمیلمه خداااااااااااااااا
AMIRAAAAA1500@YAHOO.COM

علی 1393/12/26 ساعت 00:02

جن گیر کجا بود فوقش طرف موکل داشته باشه و از بعضی چیزا خبر داشته باشه در ضمن جن ها اصلا کاری به انسان ها ندارند حضرت علی قسمشوت داده و قفلشون کرده تا موجب اذیت و ازار انسا نها نشوند شما دچار بیماری روانی جنون جوانی شدید و این بیماری ارثی هست قطعا به فرزندانتونم رسیده حتما به روانپزشک مراجعه کنید وگرنه عواقب خطرناکی داره.

علی 1393/12/26 ساعت 00:07

بیماری اسکیزوفرنی متاسفانه در صورت عدم مراجعه به پزشک اعصاب و روانعواقب خطرناکی منجمله خود کشی در اکثر مواقع دارد حتما پی گیری کنید.

سمن 1394/01/16 ساعت 15:36

سلام دوستان من تابستان گذشته پیش مبا حسن رفتم و در زمستان هم همینطور واسه بخت گشایی، الان پیش فرد معتبری رفتم واسه اینکه ببینم باز شده یا نه گفت اره مشکل بختی داشتی ولی دیگه نداری تا قبل ملا حسن هر جا میرفتم نمیشد. قابل توجه دختر خانوم ها. برید پیشش حتما.

مریم 1394/01/23 ساعت 16:34

سلام سمن جان میشه ملایی که رفتی واسه بخت شمارشو بهم بدی
ممنون میشم ما 2 تا خواهریم که سنامون داره میره بالای 30 و هنوز در خمه یک کوچه ایم

سمن 1394/01/25 ساعت 13:56

شماره ای نداره فقط شماره تلفن واسطه هارو دارم ادرس ایمیلتونو بذارید تا شماره هارو بدم.

Fariba 1394/01/26 ساعت 02:00

Salam lotfan agar momkene adrese daghigh ba yek tel tamas az mola ya atrafianesh ro baram email konid.mamnon

ن 1394/02/26 ساعت 15:00

ل

نرگس 1394/02/26 ساعت 15:11

به خدا به خدا به خدا
من چند باری رفتم پیشش آخرین بارم همین چند روز پیش بود فقط بازار گرمی پسراش و نون خورهای اطرافشه طرف از جنوب پامیشه میاد 1هفته میمونه تا بتونه حاجی رو ببینه و بعد کلی ذوق میکنه اگه کاری از دستش بر میاد واسه پسرهاش بکنه که خدا میدونه چقدر نفرین پشت سرش بود که همچین بچه هایی شدن همشون معتادن و یکیشون که خیلی خرابتره روزی 1زن رو هم میبره هم کمشه حسابی هرزه و حروم خورن.
البته ظاهرا حاجی اینطور نیست و تو پیری از عهده پسراش برنمیاد و خودشم خیلی ناله نفرین میکنتشون. 1پسر خوب داشت که میگن پزشک بود و اهل که تو تصادف با زن و بچش از دنیا رفت.
در هرصورت نرید الکی اون همه اونا بودم اون همه میومدن هیشکی جواب نگرفته بود فقط گول تبلیغات رو میخوردن.
فقط چون جن داره بعضی ها میگن تو پیدا کردن گم شده چیزی از عهدش برمیاد
خواهشا گول نخورید و به خدا توکل کنید و پولتون رو صرف این حروم خورها نکنید.
اگه بدونید پسرهاشون چه وضع مالی توپی دارن و چه زندگی های مجللی سرتون گیج میره، خدا لعنتشون کنه با دور زدن مردم به اینجا رسیدن

فرامرزى 1394/03/30 ساعت 12:48

سلام میشه اگرشماره ىى چیزى ازشون دارید یا کسى که تجربشو داره کمکم کنهhosna.faramarzi62h@gmail.com

rose 1394/04/27 ساعت 12:07

اینو فقط بگم خدمتتون اینکه؛تو دنیا فقط ۴نفر هستن که واسطه ی بین خدا و مردمند,یکی از اوناهم همین حاج آقای روستای ملاحسنه,برای دو بار کار ما به حاجی افتاد و هر دو بار واقعا بنحو احسن مشکل ما حل شد,برای خودمون در حد یک معجزه بود,خیلی ماجرا داره حوصله ندارم ولی از اونموقع تابحال فقط بجانش من و خونوادم فقط دعا میکنیم.

خدا را شکر که شما به نتیجه ی مطلوب رسیده اید
کاشکی حوصله داشتید و می نوشتید

rose 1394/04/27 ساعت 12:56

از خدا بترسید ندیده و کارتون بهش نیوفتاده هیچ پیش داوری نکنید,ما که دوبار رفتیم پیشش,معجزه کرد,معجزه بقران.من و خانوادم عمر با عزت از خدا براش میخوایم.من یه شخص خرافاتی نیستم ولی آدم بیکار خیلی هست که سرگرمیشون گره ی کور انداختن تو کار دیگرونه,این مرد فقط یه واسطه ست بین خدا و خلایق همینو و بس,از بس سنش بالاست به گفته خودش ۴بار نفسش قطع شده و موکلاش بهش نفس دادن و گفتن بلند شو مشکلات مردم رو باید راه بندازی, خونواده ی من کلا ناامید شده بود خدا میدونه چقد پول خرج کردن ولی بی نتیجه ولی جالب اینجاست یه سری ها کلا ما رو جواب میکردن و میگفتن کاری از دست ما بر نمیاد,من به شخصه وقتی بگذشته نگاه میکنم اول خدا رو شکر میکنم بعد امکان نداره حاجی ملاحسن رو با صلوات برای سلامتیش یاد نکنم.

rose 1394/04/27 ساعت 13:32

برای حل مشکل یه سری کار میگن که باید انجام بدیم که خیلی خیلی انجام مراحلش سخت بود,اگه وقتی کارها لیست میشن رو کاغذ یادداشت نشه حتما فراموش میشه و کوچکترین اشتباه کارها رو خراب میکنه,سن حاج آقا۹۳ساله,اینقد چهره ی این مرد بی نهایت نورانیه ,در ضمن دوباری که ما به ملاقاتش رفتیم به فاصله ی ۲۰ سال از هم بود و اینکه ما نسبت به مشکلمون اصلا حرفی نزدیم خودش گفت که شما برای چی اومدین,البته رسیدن بهش خیلی سخته که باید صبر داشت و متاسفانه کسایی که واسطه میشن تا حاجی رو ببینیم یه آدمای فرصت طلب و دندون گردی هستن .خدا حاجی رو حفظش کنه,عمر باعزت بده,از بلا و مریضی دور باشه انشاا..

سارا 1394/04/29 ساعت 19:08

لطفا منو راهنمایی کنید میخوام برم پیششون ولی اصلا نمیدونم چجوری

خوب آدرس محل زندگی اش که معلوم است ولی دیدن اون خیلی سخت است باید هزینه کرد یعنی چیزی حدود ی سیصد تومن می شود

مریم 1394/04/31 ساعت 22:30

سلام
من از شخص بسیار موثقی مورد اعتماد بودن ملاحسن رو شنیدم.
ولی یه ابهام دارم

ایشون چرا فکری برا واسطه هاش نکرده و دستشون رو کوتاه نمی کنه؟
چرا اجازه میده یه زن معتاد انقد از مراجعین گرفتارش پول بگیره؟
مگه خبر نداره؟
نمدونم والا خیلی برام سوال شده؟
اینکه اجازه نداده آدمای بی پول بیان داخل؟؟؟

خواهش می کنم شماره واسطه هاش رو بدید به بنده.مشکل بزرگی دارم

با سلام
تو کشور آدم های تحصیل کرده و زمامدار کشور نمی توانند جلو واسطه ها را بگیرند چه برسد به یک ملا ی پیر در یک دهات دور افتاده
البته خود حاجی هم صد هزار تومن دریافت می کند البته به وسیله ی خانمش

ذذذ 1394/05/04 ساعت 19:36

سلام سارا خانم شما رفتید پیش ملا؟ میشه باهم بریم تنها نباشیم
من خانم هستم از مشهد

تارا 1394/05/09 ساعت 02:37

یکی راهنماییم کنه همینجا شماره های واسطه هاشو بزارین توروخدا من زیاد تو ایمیل نیستم....توروخدا راست بگینا ....زنده ان؟ کارشون خوبه؟ ممنونم از اینکه اطلاعاتتونو میگید و ممنون ک اینارو نوشتید تا یکم کمکی باشه برامشاوره ...چون همممممون گرفتاریم یجوری....خدا مشکلاتتتون رو حل کنه ماله ما رو هم.....امین.

سلام
ما که معجزه ای از ایشان ندیدیم با وجود دو بار مراجعه و تحمل هزینه و گرفتاری های خاصی که دیدن ایشان داشت دعایش اثر نداشت
فکر می کنم شما هم نروید بهتر است

زینب 1394/05/10 ساعت 21:40

دوستان منم میخوام برم پیش ملا حسن
احتمالا تا هفته آینده
نمیدونم کارم درسته یا نه ولی خب تنها راهی که به ذهنم میرسه
برام دعا کنید
البته خیلی میترسم از اینکه اونجا شلوغ باشه و من خجالت بکشم برم پیشش
من فکر میکردم میشه تنها رفت پیشش ولی خب اینجوری که خوندم نمیشه

معمولا گروه ها پنج نفره است
ملا هم بالاخره یک روستایی است انتظار نداشته باشد رعایت بعضی چیز ها را بکند

ریما 1394/05/12 ساعت 00:49

سلام به همه
من دوتا از دوستام هفته گذشته رفتن و موفق شدن ملا رو ببینن مشکلشون هم عشقی بوده یکی پسره بعد از رابطه چتد ساله ولش کرده و دیگری هم یکیو میخواسته ملا گفته درستش میکنم و بعد هم دستورات لازن رو داده یعنی به نظر شما درست میشه آخه خیلی ها که اونجا بودن که بار اولشون نبوده جواب گرفته بودن اما توی سایت که بعضیا میگن کارشون درست نشده

سلام
کاشکی همه ی اونایی که رفته اند کارشون درست شده و یا نشده را آدم پیدا کنه و یک آمار بگیرد
خود من اعتقاد ندارم

سهند 1394/05/13 ساعت 19:43

سلام من جمعه9مرداد ساعت 11رفتم بجنورد شهرستان آشخانه/ده ملا حسن داخل کوچه چند ماشین از شهرستان برای دیدار ایشان آمده بودند،من اهل التماس یا پاچه خواری نیستم که زگیل بشم برم داخل یک ماشین از جنوب کشور آمده بودند میگفتند از دیشب جلوی درب خانه منتظر پذیرفتن از سوی ایشان هستند می گفتند زنگ یا درب نزنید عصبانی می شوند،خلاصه چند بار در زدم کسی جواب نداد،آدرس یکی دیگر در همان ده را دادند رفتم که دختر ان دعا نویس به نظرم آدم موجهی نیامد.در ضمن رو درب حیاط خانه ملا حسن معروف نوشته به دلیل کهولت سن وتجویز دکتر نمی توانم کسی را بپذیرم.که عکس آن را هم می توانم در تلگرام خدمتتان بدهم گویا ایشان چند وقتی هست که مراجعه کننده ها را به سختی می پذیرند،اگر رفتید گول همسایه ها یا واسطه ها را نخورید بعضی ها از پول تا ناموسشان به دست آدمهای نا اهل و فرصت طلب از دست رفته !به تعریف یک آدم مطمئن ایشان یک ریال هم پول نمی گیرد.باز من نمی دانم!تحقیق بیشتر کنید از منطق جلو بروید. من نه صبر نه روی آن را داشتم که بیشتر بمانم.گویا پسران و حتی نوه اش ادعاهای ماورایی دارند که به یقیین شیاد هستند اما چون ایشان را ندیدم قضاوت نمی کنم می گویند خود ایشان اینها را بد می گوید در ضمن آشخانه به دلیل هم سطح بودن با دریا هوای بسیار گرمی دارد. بنده توکل به خدا کردم رفتم مشهد از امام رضا خواستم شفاعت ما را پیش خدا کند تا کارم گره اش باز شود به امید خدا.

با تشکر از توضیح شما
پارسال هم که ما رفتیم همان تابلو آویزان بود ولی موفق به دیدارشان ا از طریق واسطه ها شدیم
ولی خوب به نتیجه ای که منظور بود نرسیدیم

سعید طلوعی 1394/05/14 ساعت 01:59



دوستانی که دارید برای خودتون چرند می بافید ... هیچکس به اندازه خود آش خانه ای ها ایشونو نمی شناسن ... حاجی، بعد از سالهای 60 به بعد به خاطر حادثه ایی که در زندگیش اتفاق افتاد اون حاجی سابق نشد ... کسی نره چون دیگه کارش مثل قبل نیست ... ملا حسن فقط در سالهای 60 یک ابر مرد بود ... طوریکه وقتی می رفتی پیشش بدون اینکه حرف بزنی اسمتو و مشکلتو خودش میگفت ... کف کردید!

الان دیگه فایده ای نداره ... فقط پولتونو می دید به اطرافیان لاش خورش ...

sara 1394/05/15 ساعت 02:50

خاله من ۶ سال پیش رفت پیش ملا، نخی داد به گردن انداخت برای باز شدن بخت دقیق شب هفتم گره نخ خود بخود باز شد همان شب تماس گرفتن برای خواستگاری و هفته بد هم مراسم عقد برگزار شد دو خواستگار در یک شب آمدند. اما الان دو سالی میشه دیگه قدرت ندارن د، بد از فوت پسرش حالی و جانی نمانده واقعا حیف.

ن 1394/05/15 ساعت 23:26

آقای طلوعی شما اهل آشخانه هستید؟
یعنی هیچ امیدی نیست که بتونن کمک کنن؟
من به این مسائل فراطبیعی خیلی اعتقاد دارم ولی متاسفانه افراد کلاش تو این زمینه خیلی زیاد شدن.
من شنیدم افرادی هستن که درویش وار زندگی می کنن و فقط می خوان به مردم کمک کنن. حتی خیلیاشونم پول نمی گیرن.
من مشهد زندگی می کنم ولی کسیو نمی شناسم و ملاحسن رو دورادور شنیدم.
کسی می تونه کمک کنه؟
ممنون می شم.

*** 1394/05/16 ساعت 15:02

من نمیگم اعتقاد دارم اصصصلا تا بحال به هیچ وجه ایشونو ندیدم ولی اون عزیزانی که میگن اون روستا نفرین شدست کی گفته یه روستای خوش آبو هوا با تمااام امکانات رفاهی با مردمی با سواد و بیشترشون موفق و وضع مالی خوب اگه نفرین به اینا میگن کاش همه نفرین شن اولشم خودم


منم شنیدم پسرهاش بی انصافی میکنن و به اصطلاح مردمرو تیغ میزنن ولی کدوم وضع مجلل کجاست منکه همشهریشونم ندیدم والا

rose 1394/05/18 ساعت 13:57

منکه بهش واقعا ایمان دارم,بزرگترین مشکل زندگیمو حل کرده،کارهایی که باعث میشد جادو باطل بشه خیلی زیاد و سخت بود طوریکه تو یک برگه خط به خط مراحل برای بطلان جادو بود,واقعا معجزه کرد,خدا حفظش کنه,مطمین باشید اگه همت کنید هم به حاجی میرسید هم مشکلتون بیجواب نمیمونه,اونایی که میگن کارشون از پیش نرفته حتما مراحل کارهایی که حاجی میگه انجام بدن رو بدرستی نتونستن انجام بدن وگرنه کار حاجی هیچ رد خور نداره,و البته اگه کاری هم از دستش برنیاد رو واضح بشما میگه که نمیتونم برات کاری کنم.

خاطره 1394/05/18 ساعت 14:56

سلام من خیلی دوست دارم که ملا حسن را ببینم. اگه امکان داره شماره واسطه ها را واسم ایمیل کنید
ممنونم

خاطره 1394/05/18 ساعت 18:07

خواهش می کنم اگه کسی شماره واسطه ها را داره واسم ایمیل کنه
khatere_m5m@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد